    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Brawurowa akcja SOK (przydlugie)
    Date: Tue, 30 Aug 2005 22:29:36 +0200

    Użytkownik "Leszek" <l...@n...fm> napisał w wiadomości
    news:df19d0$7oi$1@opal.icpnet.pl...

    > Po pierwsze w wątku nic nie ma o "stłoczonych podróżnych"
    (przyjmijmy, że jest
    > po północy i jest całkowite bezludzie).
    > Po drugie: nie udawaj głupola. Wiesz dobrze, że dla art.86 KW ( a
    ten mówi o
    > zagrożeniu bezpieczeństwa) potrzebny jest konkretny "ktoś", którego
    > bezpieczeństwo zostało zagrożone. Nawet kolizja z zaparkowanym i
    pustym autem
    > nie stanowi zagrożenia i jest ścigane z art.97.

    Ale co to ma do rzeczy i czemu uważasz, że PoRD niema zastosowania dla
    przejścia podziemnego. Poza tym ciekawy jestem, czy przepisy
    porządkowe na PKP przewiduje zakaz jeżdżenia rowerem po przejściu
    podziemnym. Bo jak przewiduje, to oczywiście SOK-ista miał prawo dać
    mandat, ale raczej spodziewam się, by ekstra normowali to, co wynika z
    osobnego zakazu.

    2.1).

    > Nic mi o takiej (nad)interpretacji nie wiadomo. Przejście przejściem
    a kładka
    > lub tunel to dokładnie to co kładka lub tunel.

    A przeczytałeś zacytowany przeze mnie artykuł z PoRD? Może byś się
    właśnie dowiedział :-)