  • Data: 2005-08-30 21:59:55
    Temat: Re: Brawurowa akcja SOK (przydlugie)
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:df2j73$vuc$1@news.dialog.net.pl...

    > Nie potrafię powiedzieć, czy jest to teren kolejowy (skąd mam
    wiedzieć?) ale
    > wydaje mi się, że masz słuszność. Niemniej _przejeżdżam_ na rowerze
    tym
    > tunelem dość często (olewając idiotyczny zakaz) i nie wyobrażam
    sobie jak
    > jeden czy nawet dwóch SOKistów mogłoby mnie tam zatrzymać jeśli
    zdecyduję
    > się do tego nie dopuścić.

    Zatrzymać Cię mogą. Może Cię tam zatrzymać nawet przechodzień
    korzystając z prawa do obywatelskiego zatrzymania.

    Najprostszy sposób, to stanąć Ci na drodze. Masz dwa wyjścia. Albo się
    zatrzymać, albo nie. Jeśli nie, to jest to czynna napaść na
    funkcjonariusza i dokąd go nie miniesz (do uciekającego już strzelać
    mu nie wolno) to nawet może do Ciebie strzelać, o pomniejszych
    sztukach w stylu wywracania nie wspomnę. Podejrzewam, że pewnie by
    jednak nie strzelał (tym bardziej, skoro są przechodnie), ale za
    kierownicę złapać może. Jeśli się przy tym wywrócisz, to masz pecha.
    Klasycznym sposobem jest przypadkowe zaplątanie się pałki w szprychy
    koła :-)