  • Data: 2010-10-08 16:04:50
    Temat: Re: Bratko zatrzymanie
    Od: SQLwiel <n...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-10-08 17:37, niusy.pl pisze:

    > Użytkownik "SQLwiel" <n...@c...pl>

    > No ale gdzie jest granica. Bo ja zasadniczo byłbym za prawem do
    > uśmiercania swoich dzieci do lat 18, ale ... nie żebym był za samym
    > uśmiercaniem tylko jeśli twoja logika ma mieć sens to prawo musi być pełne.

    Więc żeby było pełne, musi być minimalistyczne.

    Dlaczego 18 lat? Skąd ta liczba? Z księżyca? Nie sądzisz, że szczeniak
    przed maturą jest za głupi, aby decydować np. kto ma rządzić krajem?

    Pofantazjujmy sobie :)

    Za zabójstwo karze się surowo. (kropka) Za morderstwo - śmiercią.
    Za dziecko będące na utrzymaniu (mieszkające z rodzicami), bez względu
    na wiek odpowiadają rodzice/opiekunowie, ale takie dziecko jest
    "niewolnikiem" (tak: poniekąd własnością, ale nie w sensie przedmiotu,
    nie można np. dziecka sprzedać) rodziców. Nie ma praw cywilnych, ani
    obywatelskich. Wprowadza się dobrowolną czynność cywilnoprawną
    "usamodzielnienie dziecka" z podpisem dziecka i rodziców. Nieodwracalną.

    Powtórzę: Jeśli rodzic zabije dziecko, to mu dożywocie albo czapa.

    --
    Dziękuję.
    Pozdrawiam.