  • Data: 2013-10-16 19:15:14
    Temat: Re: Brat wyłudził (?) milion, da się coś zrobić?
    Od: p47 <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-10-16 10:00, Budzik wrote:
    > Osobnik posiadający mail k...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Komentarze? Hmmm... pisząc o prasie nie sądziłem ze piszesz o komentarzach
    > do artykułu...
    >
    > Ale tak czy siak w tym fragmencie jest tylko o wytoczeniu sprawy
    > ochoroniarzom, a nie AL...

    Tak jak pisałem artykuł ten oparty jest na jednostronnej relacji Ławy
    dla redakcji GW. Druga strona nie potrzebowała skarżyć się do prasy,
    -jej wystarczyła rozprawa sądowa, w której Ławe skazano i po której Ława
    musiał jej jeszcze zapłacić.
    Podalem odnośnik prasowy, aby wskazać, skąd się cała sprawa wzięła, tym
    bardziej, ze wspomniane jest tam, iz będzie miec ona ciąg dlaszy w sądzie.
    O tym "ciągu dalszym" z powodów oczywistych juz Ława w prasie się nie
    "chwalił', ale, tak jak wspominałem, wprawdzie jednostronny, stronniczy
    opis jej przebuiegu i skazującego go wyroku (a własciwie:
    wyroków)umieszczał Ława na usenewsach (i to wielokrotnie) i z jego
    własnej relacji wynika bezspornie, że ochroniarze sądownie od winy i
    kary zostali uwolnieni, a "niewiniątko" Ława został skazany i jeszcze
    musiał zapłacic nawiązkę.