  • 11. Data: 2011-05-23 23:14:45
    Temat: Re: Brak paszportu/dowodu a konsekwencje prawne
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "hiperpoprawny" <h...@g...com> napisał w wiadomości
    news:16977d80-214c-4207-b64e-52176b7e51d2@d1g2000yqm
    .googlegroups.com...

    >Dokumenty paszportowe składałem w Śląskim Urzędzie Wojewódzkim,
    >pytałem o możliwość przyspieszenia. Odpowiedziano mi, że bardzo
    >chętnie by mi przyspieszyli, ale brakuje ku temu ustawowego środka.

    A dowod osobisty nie byloby szybciej?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 12. Data: 2011-05-23 23:30:26
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 5/23/2011 2:59 PM, Maciek. wrote:
    > Weź jakiś kwit ze szkoły, który potwierdzi jaka jest sprawa i działaj

    Se moze nastukac, jak wszystko i tak jest drukawane centralnie w warszawie.

  • 13. Data: 2011-05-24 06:14:01
    Od: "Kowal" <s...@n...pl>

    > W 1991 roku czas oczekiwania na paszport (ale byłem wtedy pełnoletni)
    > wynosił minimum 3 tygodnie. Dowiedziałem się o tym podczas wypełniania
    > kwestionariusza. Poszedłem z papierem i fotkami do pokoju A. I od razu do
    > pokoju B z prośbą o przyspieszenie wydania paszportu do bodajże 5, czy 7
    > dni. Kobita zapytała czemu mi się tak spieszy. Odpowiedziałem zgodnie z
    > prawdą, że zaplanowaliśmy z przyjaciółmi wyjazd do Czech(osłowacji), że to
    > już koniec wakacji, że była matura, itd., itp.
    > I dostałem paszport w terminie na którym mi zależało. Bez kwiatów,
> [...]
    Koledze ukradli dowód, a musiał wracać do pracy za granica, paszportu nie
    posiadał.
    Pojechał wyrobić paszport (bo szybciej niż DO) i miałby go za 2-3 dni, gdyby
    miał DO :(

  • 14. Data: 2011-05-24 11:57:42
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Mon, 23 May 2011 14:14:11 -0700 (PDT), hiperpoprawny napisał(a):

    > Dokumenty paszportowe składałem w Śląskim Urzędzie Wojewódzkim,
    > pytałem o możliwość przyspieszenia. Odpowiedziano mi, że bardzo
    > chętnie by mi przyspieszyli, ale brakuje ku temu ustawowego środka.

    W grudniu "oczekiwanie" na paszport dla dziecka trwało....siedem dni. W tym
    właśnie UW :)
    Nic nie było ściemniane czy wręczane - po prostu padło pytanie "kiedy
    chcemy odebrać paszport ...i tu kilka propozycji" - wybraliśmy tą za
    tydzień.

  • 15. Data: 2011-05-24 18:21:58
    Od: piotr <...@...c>

    W dniu 2011-05-23 23:14, hiperpoprawny pisze:

    > Dokumenty paszportowe składałem w Śląskim Urzędzie Wojewódzkim,
    > pytałem o możliwość przyspieszenia. Odpowiedziano mi, że bardzo
    > chętnie by mi przyspieszyli, ale brakuje ku temu _ustawowego środka_.

    czyli tak jak wspomniał Maciek. -kwiatów, podwawelskiej, kawy...