  • 1. Data: 2005-11-27 19:08:34
    Temat: Brak orginału a wyrok
    Od: "Alicja" <a...@w...pl>

    Witam,
    Jezeli nie ma orginału sfałszowanego podpisu, o który jestem podejrzany
    (pomówienie sprzed 13 lat) czy moge otrzymać wyrok?.

  • 2. Data: 2005-11-27 19:32:00
    Temat: Re: Brak orginału a wyrok
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    > Jezeli nie ma orginału sfałszowanego podpisu,

    moglbys jasniej :)

    pozdrawiam
    Łukasz

  • 3. Data: 2005-11-27 20:53:47
    Od: "f_idiechi" <f...@g...pl>

    "Alicja" <a...@w...pl> wrote in news:dmd0s4$n39$1@nemesis.news.tpi.pl:

    > czy moge otrzymać wyrok?.

    mozesz ;) ?

  • 4. Data: 2005-11-27 21:56:37
    Od: "Adwi" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Alicja" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Dowodem to powinien byc orginał sfałszowanego podpisu bo taki mam zarzut a
    > nie "wróżenie z fusów".
    > Nie jestem tu podejrzany o posługiwanie sie kopią lecz o podpisanie sie
    > nieprawdziwym imieniem i nazwiskem .
    > Jak może sąd wyrok skazujacy uzasadnić?.
    > W jaki sposób mogę udowodnic, ze tego nie zrobiłem?.

    badanie grafologiczne tylko z oryginalu - ksero nie jest dowodem,

    czyli on to zrobil !!!!!

    rusz glowa

  • 5. Data: 2005-11-28 10:17:52
    Od: "Alicja" <a...@w...pl>

    > moglbys jasniej :)
    >
    >Jestem podejrzany z art. 270 kk o podpisanie sie nieprawdziwym imieniem i
    nazwiskiem czyli o fałszerstwo, ale jest brak orginału (podrobionego
    podpisu) jest tylko kopia. I czy kopia w tym wypadku jest dowodem i dowodem
    czego?

  • 6. Data: 2005-11-28 12:24:46
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Alicja" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > Jeżeli nie ma oryginału sfałszowanego podpisu, o który jestem
    podejrzany
    > (pomówienie sprzed 13 lat) czy mogę otrzymać wyrok?.

    Teoretycznie możesz. Z tym, że w praktyce nie wiem, jak miałby zostać
    ów fakt stwierdzony. chyba, że robiłeś(-aś) to w obecności świadków,
    którzy to zeznają.

  • 7. Data: 2005-11-28 13:41:19
    Od: "Alicja" <a...@w...pl>

  • 8. Data: 2005-11-28 14:45:15
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

  • 9. Data: 2005-11-28 15:26:22
    Od: "Alicja" <a...@w...pl>

  • 10. Data: 2005-11-28 22:38:13
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Adwi" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

    > badanie grafologiczne tylko z oryginału - ksero nie jest dowodem,

    Życie zna wiele przypadków, gdy sąd opiera się tylko i wyłączeni na
    zeznaniach świadków i dowodów żadnych nie ma.