  • Data: 2013-09-08 22:57:53
    Temat: Re: Brak miejsca w Dowodzie Rejestracyjnym na pieczątki
    Od: scobowski <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-09-08 18:36, z pisze:
    > Jeśli jeden tydzień zamieszkuję tam gdzie mam w dowodzie. Potem 5 dni
    > tam gdzie mam etat. Potem znowu 3 dni w "zameldowaniu" potem znowu 5 dni

    To byś w ogóle nie miał problemu i ten topic by nie powstał; rejestrację
    byś sobie załatwił "akurat" będąc u mamy po słoiki :)

    Ściemniasz i wymyślasz :)

    A tymczasem: składkę OC płacisz "u mamy", ale szkody przyjeżdżasz robić
    do mnie, do dużego miasta :) - i ja muszę (ze względu na "bardziej
    wypadkowy kod pocztowy" dopłacić - TAK - do Twojego OC. Brawo 4 you,
    wyjebałeś MNIE na kasę :)