  • Data: 2013-09-10 08:54:18
    Temat: Re: Brak miejsca w Dowodzie Rejestracyjnym na pieczątki
    Od: "Axel" <n...@s...mu> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F" wrote in message news:522df072$0$1214$65785112@news.neostrada.pl...

    > Chyba tylko do odbioru - sa potrzebne aby naklejki nalepic.

    > I ksiazke pojazdu trzeba miec.

    Zależy od urzędu. Na Ochocie (DC) ktoś wpadł na debilny pomysł, że wnioski
    są przyjmowane w okienku, a sama rejestracja gdzie indziej, więc tablice
    trzeba zostawić na bliżej nieokreślony czas (do mnie wysłali sms-a, że mogę
    przyjechać po DR i tablice po... 3 godzinach (przez ten czas jeździłem bez
    tablic, bo przecież nie zostawię samochodu bez tablic pod urzędem. A
    pomyśleć, ze 4 lata temu załatwiłem rejestrację wypełniając wniosek przez
    internet, a sama wizyta w urzędzie (tym samym!) trwała 15 minut.

    --
    Axel