  • Data: 2013-09-09 06:55:56
    Temat: Re: Brak miejsca w Dowodzie Rejestracyjnym na pieczątki
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 09 Sep 2013 06:32:25 +0200, sqlwiel napisał(a):

    > Iiitam... Sam ściemniasz i wymyślasz.
    > OC jest "rozliczane" w ramach określonego TU, a nie powiatu. OC
    > (odszkodowanie) nie jest "dla płacącego składkę", ale dla tego, którego
    > on stuknie.
    > To te TU mają niższe stawki, które skuteczniej dymają poszkodowanych, a
    > nie składkodawców.
    > To dlatego w W-wie płaci się więcej, bo tam więcej wypasionych fur
    > jeździ, do których byle klosz kosztuje tyle, co sprawnie jeżdżący
    > samochód, a ich właściciele więcej płacą papugom.

    No to jeszcze gorzej. Przyjezdza taki z prowincji, stuka wypasiona
    fure, a potem prawdziwego warszawiaka dymaja (inni warszawiacy z
    zarzadu TU).

    Tylko wiecie ... zakladacie ze ubezpieczyciele zadnych statystyk nie
    maja ? Bo ci prowincjusze powinni sie jednak wykazac w statystykach,
    ze szkodowosc maja rownie duza.
    No chyba ze kapelusze jedne jezdza 50, i wk* prawdziwych warszawiakow
    tak, ze ci bledy popelniaja :-)

    J.