  • Data: 2007-10-11 20:04:07
    Temat: Re: Brak dostarczenia Nakazu przez Sąd i BTE
    Od: "lapcio12" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mówisz o nakazie zapłaty, czy bankowym tytule egzekucyjnym?(bte).
    > Bowiem w tym drugim przypadku BTE wydaje bank bez Twojej wiedzy, udając
    > się tylko do sądu po klauzulę wykonalności.

    Jako załączniki do "Zawiadomienia o wszczęciu postępowania egzekucyjnego"
    otrzymanego od komornika mam:
    - postanowienie sądu (przychylające się do zażalenia wierzyciela...) o nadaniu
    klauzuli wykonalności dla BTE nr z dnia 2002r.
    - BTE wystawione przez bank

    Z tego co udało mi się wygooglać, to zdaje się powinienem złożyć postępowanie
    przeciwegzekucyjne (?)?
    Jak to ugryźć? Wierzytelność jest z 2002 roku, więc zgodnie z art 118kc uległa
    przedawnieniu, chciałbym to przedawnienie podnieść (czy jakoś tak to się nazywa)