  • 41. Data: 2009-02-20 16:51:52
    Temat: Re: "Bóg jest oszołomem"
    Od: "p47" <p...@b...wp.pl>

    news:gnmkpj$q60$1@news.dialog.net.pl...
    >W wiadomości news:gnmk29$8hj$1@nemesis.news.neostrada.pl p47

    > Brak w tym elementarnej logiki.
    > Jakiego boga?
    > Ludzie wymyślili wielu i zawsze można wymyślić nowych.
    > Mówisz - z łatwością można dowieść...
    > Sprawdźmy, oto moje zdanie: bóg to kawał drania.
    > Teraz mi z łatwością dowiedź złamania prawa.

    Nie zamierzam na to tracic czasu, skoro masz problemy z rozumieniem tekstu
    pisanego. Gdybys ich nie miał zrozumiałbyś to, co jest napisane na samej
    górze (najwczesniejszy cytat) niniejszej wypowiedzi.

    p47

  • 42. Data: 2009-02-20 16:54:31
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    > Toteż właśnie nie ma przepisu zabraniającego obrażać Boga, a jest
    > zabraniający obrażać jego czcicieli.

    Hmmm, prędzej jest ogólny przepis zabraniający obrażać kogokolwiek. Bo w
    kwestii religii, to jest coś o miejscach i przedmiotach czci, a nie
    wyznawcach.

    Pozdrawiam Przemek

  • 43. Data: 2009-02-20 16:56:32
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    Użytkownik "armar" <a...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Nie słyszałem o takich przypadkach, ale starsi "bracia w wierze"

    Nie są starsi w wierze, obecny Judaizm jest chyba młodszy od
    Chrześcijaństwa, a obie religie mają te same korzenie.

    Pozdrawiam Przemek

  • 44. Data: 2009-02-20 16:59:26
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    Użytkownik "armar" <a...@p...fm> napisał w wiadomości

    > To, że ostatnio księża lekko przesadzają widać dobrze
    > na takim przykładzie, jak ostatnio uzbrojeni policjanci
    > siłą doprowadzili małe dziecko na obrządek chrztu
    > bez pytania (chorych) rodziców o zgodę:
    > http://tnij.org/doprowadzony_sila

    Gdzies Ty to wyczytał?!

    pozdro Przemek

  • 45. Data: 2009-02-20 17:00:47
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    Użytkownik "p47" <p...@b...wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wierzący czci jakiegos "oszołoma" a taka superpozycja obraża zarówno
    > wierzacego jak i jego uczucia religijne. A to właśnie jest przez prawo

    Nie jest zabronione. Przepis jest raczej dość dokładny w kwestii obrazy
    uczuć religijnych.

    Pozdro Pzremek

  • 46. Data: 2009-02-20 17:07:03
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gnmnco$dbu$1@nemesis.news.neostrada.pl p47

    > Zamiast tych śmiesznych "argumentów" napisz, co to za przemoc?;-))
    Chodzi o różnego rodzaju szykany stanowiące przemoc psychiczną.
    Do tego dochodzą wspomniane już zabiegi umieszczania lekcji religii
    "wewnątrz" dziennego planu zajęć, nieorganizowanie pod różnymi pozorami
    zajęć z etyki, dopuszczanie do praktyk religijnych (zgadnij jakiej religii)
    w trakcie lekcji, umieszczanie symboli religijnych (zgadnij jakich) na
    terenie i w pomieszczeniach szkoły.
    Niemożliwe abyś o tym nie wiedział, a jeśli tak jest, to nie zabieraj głosu
    w temacie, o którym nie masz pojęcia.

    --
    Jotte

  • 47. Data: 2009-02-20 17:13:06
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gnmnjo$dlh$1@nemesis.news.neostrada.pl p47

    > Nie zamierzam na to tracic czasu,
    Pewnie. Lepiej poświęcić go na modły.
    Mózgu nie trzeba angażować...

    > skoro masz problemy z rozumieniem
    > tekstu pisanego.
    Ty masz, jak widać, problemy ze zrozumieniem czegokolwiek, nawet stosunkowo
    prostego przepisu prawnego.

    --
    Jotte

  • 48. Data: 2009-02-20 17:21:37
    Temat: Re: Przeczytaj kodeks najpierw [Re: "Bóg jest oszołomem"]
    Od: "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@e...net> napisał:

    > Bóg nie jest PRZEDMIOTEM.

    Jest przedmiotem czci religijnej.
    Trudne do zrozumienia, gdy ktoś zna tylko jedno znaczenie słowa. ;-)
    Rozszerzenie wiedzy:
    http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=2509881 znaczenie 4
    Bóg (lub człowiek) może być przedmiotem uwielbienia, czci, zainteresowania
    itp..

    Krystian

  • 49. Data: 2009-02-20 17:29:37
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Fri, 20 Feb 2009 14:50:27 +0100, Arek napisał(a):

    > To wtedy obraża czyjeś, ale nie Żydów.

    Jezeli jakiegos Zyda obraza? Zazwyczaj nie wszyscy katolicy sa oburzeni
    danym eventem, tylko jakas pokrecona garstka. Wszedzie sa normalni i
    oszolomy.

    --
    marcin

  • 50. Data: 2009-02-20 18:39:29
    Od: r...@m...com

    > Witam,
    >
    > czy noszenie koszulki z takim napisem moze wiazac sie z jakimikolwiek
    > reperkusjami?

    za taką z napisem CHWDP zastrzelili kogoś...

    więc wszystko możliwe.