  • 51. Data: 2009-02-21 08:27:03
    Temat: Re: "Bóg jest oszołomem"
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    armar napisał(a):

    > Brak możliwości przedstawienia dowodów na ewentualną
    > historyczność Jezusa Nazaretańczyka wykorzystali
    > do ukazania, że nie było on pierwszym wymyślonym bóstwem.
    > To nie jest nic spiskowego.
    > Spiskowe teorie są raczej w II i III części,

    Dokładnie jest tam tak, ze pierwsza czesc jest wstepem do spiskowych
    teorii w drugiej i trzeciej. A na koncu nastepuje wielkie odkrycie, ze
    wspolnym jezykiem ktorym posluguje sie w zasadzie 99,9% zyjacych na
    naszej planecie ludzi sa pieniadze ;)

    Od tej papki dla Amerykanow wole juz swoiska Trylogie Husycka
    Sapkowskiego i biskupa Wroclawskiego Konrada, ktory zwykl tam mawiac, ze
    "Terroryzm jest bardzo pozyteczny, i gdyby go nie bylo to nalezaloby go
    jak najszybciej wymyslec" ;) A o tym, ze 9/11 to "Inside job" w usenecie
    dyskutowalem juz 12 wrzesnia. Bo to dla mojego zero-jedynkowego umyslu,
    ktory musial mature z historii pisac jest oczywista-oczywistosc ;P

    j.

    --
    Dzien DARWINA http://www.dziendarwina.pl

  • 52. Data: 2009-02-23 08:24:00
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "p47" <p...@b...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Nie chodzi o to, czy stwierdzenie na koszulce jest prawdziwe, czy tez nie
    > i nikt dochodzeniem tego głowy sobie zawracac nie będzie!

    wlasnie o to chodzi