    From: KRZYZAK <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Blokowych ormowcow
    Date: Fri, 20 Feb 2009 06:23:45 -0800 (PST)

    On 20 Lut, 14:31, WS <L...@c...pl> wrote:

    > bez  przesady... jesli PoRD tam obowiazuje i byl znak typu zakaz
    > wjazdu/zakaz postoju/... + nie dotyczy mieszkancow, to pierwszy zlamal
    > je autor watku...

    Nie bylo zakazu wjazdu ani postoju, zreszta nie stalem tam pieciu
    minut nawet.

    > troche rozumiem ludzi, ktorzy tak postepuja, jesli innymi metodami nie
    > sa w stanie wyegzekwowac prawa do swojej wlasnosci - kupili/
    > wydzierzawili/... kawalek gruntu, placa od niego czynsz/podatki/... i
    > nie moga zaparkowac, bo ktos zignorowal kilka znakow/tablic z
    > informacja...

    Ja tez troche rozumiem, o ile powody sa takie jak piszesz. Ja tam
    przyjezdzam o 8 rano, zeby wypuscic dzieciaka do przedszkola, wtedy
    2/3 parkingu jest pusta. A miejsca nie sa przypisane do konkretnych
    samochodow.

    P.S.
    Facet nie potrafil mi udowodnic, ze jest mieszkancem tego bloku, ani
    ze ja nie jestem mieszkancem.

    P.P.S.
    Wyobrazasz sobie co by bylo, gdyby na duzym osiedlu mieszkaniowym, na
    kazdym parkingu porobic takie zastrzezenia?
    Moze by sie przydalo - wtedy ww jegomosc wybierajac sie do kumpla na
    drugim koncu osiedla swoje auto moglby zaparkowac tylko na swoim
    parkingu.