  • Data: 2021-04-12 12:19:12
    Temat: Re: Blokowanie ulicy przez
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    J.F w
    <news:sqizo7g17sai.12d4fyi1qckjp.dlg@40tude.net>:

    > Wydaje mi sie, ze mam.

    > Od dawna byl przepis, ze PJ kategorii B uprawnia do
    > -prowadzenia pojazdow o DMC do 3.5t,
    > -prowadzenia pojazdu z przyczepa o lacznej masie zestawu 3.5t
    > -prowadzenia pojazdu o DMC do 3.5t z przyczepa lekka.

    > Co wnosilo drobna niespojnosc, ze trzeci zapis pozwalal na prowadzenie
    > pojazdu z przyczepa lekka, o lacznej DMC do 4.25t.

    > I co widze - poprawili, tak, ze niby dalej mozna, ale trzeba miec
    > stosowny egzamin i wpis ...

    Ty jednak jesteś IDIOTA1!!!

    Nie przeczytasz, ale napiszesz...

    "c) zespołem pojazdów złożonym z pojazdu, o którym mowa w lit. a, oraz z
    przyczepy innej niż lekka, o ile łączna dopuszczalna masa całkowita zespołu
    tych pojazdów nie przekracza 4250 kg, z zastrzeżeniem ust. 2,"

    PJ B pozwala bez żadnych dodatkowych wpisów ciągać lekką, byle zestaw nie
    przekraczał 4.25.

    Jeżel "nie lekka" i zestaw nie przekracza 4.25 to B plus to co w ust. 2.
    cytowanego art.

    > I jesli sie nie myle, ta zmiana przepisow, to wina Tuska :-)

    WYPIERDALAJ!!!

    --
    'Tom N'