    From: "A. Filip" <a...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Blokowanie kart SIM - prawo działajace wstecz
    Date: Sun, 29 Jan 2017 14:55:59 +0100 (CET)

    the_foe <t...@c...pl> pisze:

    > rejestracja SIM jest szkodlwa dla niektórych działań służb policyjnych
    > (np. w MEX po rejestracji drastycznie spadła wykrywalnośc przestępstw
    > dzieki podsłuchom - zorganizowana przestępczość praktycznie zupełnie
    > zrezygnowała z GSM)

    Na co przeszli?

    > Mimo tego, taki pzrepis nie jest działaniem prawa wstecz.

    Wolisz wersję "pozbawienie praw nabytych *bez odszkodowania* "?
    Kupując starter klient nabył prawo do wieloletniego anonimowego
    używania karty SIM. Wzmiankowana ustawa pozbawiła go tego
    nabytego prawa *bez odszkodowania* .

    Niech się klient zarejestruje w sądzie składając pozew o prawo
    używania karty SIM bez rejestracji. Polska to duży kraj, jeden
    czy dwóch takich "walczących o pietruszkę do upadłego/Strasburga"
    może się znaleźć :-)

    --
    A. Filip
    Człowiek myśli, a Bóg kreśli. (Przysłowie polskie)