eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa › Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    <628403cd$0$479$65785112@news.neostrada.pl>
    <gNXgK.784015$Lc1.185197@fx12.ams1>
    <62851a7e$0$451$65785112@news.neostrada.pl>
    <m9DhK.269568$4c1.215482@fx13.ams1>
    <628721c1$0$478$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Sat, 21 May 2022 01:05:26 GMT

    On 2022-05-20, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Przyznam, że się pogubiłem - co zimbabwe ma do tego?

    Przyjąłem, że tvpis to głownie Polska. Jaki jest zasięg w Europie
    tvpis? TVPolonia znaczy? Nawet jeśli jest dostępna to jestem przekonany
    znaczący odsetek Polaków to ogląda, ot choćby tych słabo znających
    języki.

    > No właśnie - a ci jednak...

    Z Rosjanami jest MZ tak, że emigrują albo ci lepiej wykształceni, i tu
    pewnie większość jest rozsądnych, albo dorobkiewicze - tu pewnie
    większość ma powiązania z władzą. Ale ilu takich a ilu takich?

    No dobrze, zróbmy mały risercz:

    https://www.niemanlab.org/2022/03/how-many-people-re
    ally-watch-or-read-rt-anyway-its-hard-to-tell-but-so
    me-of-their-social-numbers-are-eye-popping/
    "Today, Oxford's Rasmus Kleis Nielsen compiled some data on RT's online
    reach in the U.K., France, and Germany and the takeaway seems to be:
    not great on the web, but surprisingly strong on social media, at least
    in spots.

    Zobacz najpierw wykresy dla Niemiec i Francji. 2-3% rynku to niemało. A
    potem kolejne wykresy sla mediów społecznościowych gdzie jest to na
    poziomie np takiego Guardian'a czy Der Spigel w Niemczech.

    > Ok - może u ciebie jest inaczej. U nas się nawet specjalnie ze swja
    > rosyjskością nie obnoszą:P Są jakieś rosyjskie szkoły dla szpiegów,
    > towarzystawa "rosyjskie" ale raczej bez większych sukcesów.

    No tu się potrafią awanturować na FB grupach, że już żygają widząc
    wszędzie ukraińskie flagi.

    > Taa? Większość obywateli opowiadała się za zachowaniem "kompromisu"
    > aborcyjnego. Pis w ramach kompromisu powiedział, że to nie oni tylko
    > niezalezny trybunał kulinarny i oni nic w tym temacie nie mają do
    > powiedzenia. A niezależność kuchni będą bronić policją łamiącą prawo.

    A jaki był tego konsensus w ich grupie wyborców?

    --
    Marcin