    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Blokady drog
    Date: Wed, 5 Mar 2003 23:08:06 +0100

    On Wed, 5 Mar 2003, Boguslaw Szostak wrote:

    >+ "JarekT" <t...@w...pl> wrote [...]
    >+ > > A po co minimalna liczba posrednikow ?
    >+ > Bo IMO pośrednik zazwyczaj nie działa charytatywnie; [...]
    >+ Prosze zauwazyc, ze laski nie robi....
    >+ Rolnicy nauczyli sie narzekac na posrednikow.
    >+ A przeciez posrednicy nie sa "obligatoryjni".

    Zapominasz że u nas JKM, jak by nie patrzeć, *nie* rządzi.
    Dość często przy rolnictwie podstawą jest załapanie się
    na koncesję czy inny limit - który np. z mocy ustawy
    jest wydawany pośrednikom.

    >+ Rolnicy moga zalozyc sp z o.o i sami prdukowac i sprzdawac,
    >+ moga pozakladac sklepy w miescie - NIKT im nie broni.

    Ale *innym* Agencja Rolna, czyli "my" (bez pytania "nas")
    dopłaci - co spowoduje że założyciele mogą szybko
    i skutecznie zbankrutować.
    Pomijam taki drobiazg że z tytułu prowadzenia z o.o. "pójdą"
    pod ZUS (a nie KRUS) - rzuć okiem na proporcje "dokładania"
    z budżetu... (gazetaprawna.pl, dzisiejsza zdaje się)

    [...]
    >+ Intencja jest taka, ze zamiast narzekac, trzeba sprobowac samemu..

    Masz zamiar ?? ;)

    [...]
    >+ > Niech Pan w wolnej chwili przemyśli sens [...]
    >+ Przemyslalem.
    >+ narzela Pan na istnienie posrednikow - to glupota, bo nie sa obligatoryjni.

    wKF: wy tak musicie "panować" ? Jeszcze chwila i eminencje się
    pojawią... (tak, tak - wiem, hrabia !)

    pzdr, Gotfryd