    From: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Blokady drog
    Date: Wed, 5 Mar 2003 11:03:59 +0100

    "JarekT" <t...@w...pl> wrote in message
    news:b434q7$gu$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Bo IMO pośrednik zazwyczaj nie działa charytatywnie; ich zysk to część
    ceny
    > końcowej.
    > Pisałem, że sie na tym nie znam, to tylko moje dywagacje.

    Prosze zauwazyc, ze laski nie robi....
    Rolnicy nauczyli sie narzekac na posrednikow.
    A przeciez posrednicy nie sa "obligatoryjni".
    Rolnicy moga zalozyc sp z o.o i sami prdukowac i sprzdawac,
    moga pozakladac sklepy w miescie - NIKT im nie broni.

    Skoro posrednik potrafi sie "zmiescic" w lancuszku,
    to jego i konsumenta zysk.

    > Niekoniecznie, a Pan?
    > Rozumiem intencje tego i poprzedniego pytania - proszę dać spokój.

    Intencja jest taka, ze zamiast narzekac, trzeba sprobowac samemu..

    > Pan też?

    Ja nie, ale ja nie usprawiedliwiam "lamania prawa z glodu".

    > Niech Pan w wolnej chwili przemyśli sens swojej cytowanej powyżej
    > wypowiedzi.

    Przemyslalem.
    narzela Pan na istnienie posrednikow - to glupota, bo nie sa obligatoryjni.

    Chcialem sprowokowac pana, b SAM sie zastanowil co Panu przeszkadza
    to, ze posrednik "miesci sie" w lansuszku sprzedazy.. nie udalo sie...

    > Panie Bopguslawie - jeśli sprawi to Panu jakiś rodzaj przyjemności, to
    > dziękuję Panu z całego serca - bez Pana nigdy bym się na to nie zdobył.
    ;))

    Alez oczywiscie ze mi przyjemnie gdy moge komus pomoc.

    Boguslaw