    From: "Darek" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Blokady drog
    Date: Fri, 28 Feb 2003 14:39:40 +0100
    Sender: d...@p...onet.pl@213.195.173.107

    > JA MIESZKAM na wsi.

    A jaki region polski? Ja opisuje sytuacje w swoim regionie,
    wielkopolskim.

    > J jestem mieszczuch, ktry przeniosl sie na wies, ale nie ta rodzinna...

    Ja jestem rodzimym wieśniakiem.
    Przepraszam przez pierwsze dla latka byłem mieszczuchem, ale czuje
    się w pełni wieśniakiem.

    > Jednak tak robia...

    W moim regionie, przynajmniej moi sąsiedzi wiem że tak nie robią, oprócz
    jednego
    ale w tym przypadku można powiedzieć że wyjątek potwierdza regułę.

    > Okazalo sie, ze sa dwie...

    A tam gdzie ja mieszkam było kilkadziesiąt, a w ciągu ostatnich 3 lat
    zostało niewiele więcej niż u Ciebie. Po prostu produkcja mleka przynosi tak
    małe zyski
    że rolnicy którzy mają małe dzieci hodują jedną do dwóch krów aby
    pokryć własne zapotrzebowanie i zdrowo karmić dzieci.
    I sądzisz że to jest zdrowy objaw w gospodarce, że podstawowego
    składnika wszelkich produktów nabiału nie opłaca się produkować?
    To jest moim zdaniem chore i jest to jeden z argumentów przez który
    rozumiem protesty rolników!

    Jeszcze raz podkreślam, ja nie popieram takich blokad, ale rozumiem
    to i akceptuje ze względu że trudno mi sobie wyobrazić inną formę
    protestu, która mogła by odnieść jakikolwiek skutek. Zabarykadowanie
    własnych
    drzwi nic nie da, nikt na to nie zwróci uwagi!!!

    Pozdrawiam

    Darek