    From: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Blokady drog
    Date: Fri, 28 Feb 2003 12:57:12 +0100

    "Darek" [...]
    .

    > Tu to już Twoje zdanie. Nic takiego nie słyszałem że "należy"
    > im się prawo.

    Slabo pan sluchal...
    Im "nalezy sie zaplata zgodna z ich kalkulacja". Nikogo to nie obchodzi,
    ze towar nie jest zamowiony...

    > Sam chyba przyznasz, że porównanie ich pracy do pracy biurowej
    > chyba jest niezbyt trafne. Chodziło mi o pewną grupę społeczną

    To zalezy....
    przy odpowiedniej kalkulacji to "rolnik" moze sobie lezec.
    "zamowi" traktor ktory to zrobi, potek kombajn.....

    > Zwróć uwagę na to że te demonstracje nie są czym nagminnym,
    > pojawiają się co jakiś czas, a w rolnictwie najwięcej pracy jest
    > w okresie wakacyjnym.

    Zwroc uwage, ze LEGALNA demonstracja musi byc wczesniej zgloszona
    i miec okreslony czas....

    > Ich emerytury to też jedna wielka kpina.

    W porownaniu do skladek i w proporcji do emerytur i skladek
    "pracownikow" to emerytury rolnikow sa GIGANTYCZNE..

    > Ale tu powiedzmy że jest to uzależnione od wpłacanych kwot,
    > ja więcej płace i pewnie będę miał kiedyś większą emeryture.
    > Naszczęście za wiele lat :))))

    Naprawde nie wie Pan, ze rolnik rocznie placi mnieje wiecej tyle,
    ile pracownik miesiecznie ?

    > Proszę kwotę na jednego rolnika.

    Nie pamietam al to sa kwartalnie pare stowek...

    > Ale zrozum jak już zasiejesz i zaczniesz chodować zwierzęta nie podasz
    > im hormonu wzrostu. To nie ta sama skala bezwładności.

    > Mnie nie chodzi o błędne inwestycje, tylko o to że oni nie wyprodukują
    > czegoś z miesiąca na miesiąc, takie są bariery natury.

    A "swinska gorka" tez nie powstala z miesaca na miesiac...

    Boguslaw