    From: "JarekT" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Blokady drog
    Date: Thu, 27 Feb 2003 23:19:53 +0100

    Witam i sie wtrącę

    > A mnie ciekawi dlaczego hołubi się taką pasożytnicza grupę społeczną,
    > która uważa że jej "się należy".
    > Niestety rolnicy zostali mocno zdemoralizowani (nie tylko u nas) tymi
    > wszystkimi systemami dopłat z każdej strony i takie są tego efekty.

    Docierają do mnie wszystkie argumenty typu, że czemu rolnik nie ma
    zbankrutować a szewc i ślusarz może, że co mnie obchodzi droga polska mąka
    bo kupię tańszą zagraniczną, że "żywią i bronią" to już dawno tylko pusty
    slogan itd., itp.
    Ja te argumenty nawet rozumiem.
    Ale nie znam przykładu ani jednego sensownego państwa, które by zarżnęło
    własne rolnictwo.
    Nie wiem, do czego bym sie posunął, gdybym musiał walczyć o przetrwanie
    mojej rodziny.
    Wiem za to, że miałbym wtedy w dupie kwestie prawne i opinie ogółu.

    Raz trafiłem na blokadę i się wkurzyłem jak cholera, chybabym chłopków
    pozabijał.
    Mimo to staram sie kupować produkty polskie. Po warzywa, przetwory mleczne,
    pieczywo itp. produkty chodzimy na targowisko, a nie do hipermarketu, w
    przekonaniu, że może dajemy zarobić naszym rolnikom. Nawet ziemniaki,
    cebulę, jajca wolę kupić "od chłopa". Zresztą uważam, że są lepsze.
    Może to śmieszna postawa, ale cudzy jej osąd mam w ...

    No, to pozdrawiam
    Jarek