    From: Jacek_P <L...@c...edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Biuro Informacji Kredytowej - BIK
    Date: Mon, 16 Nov 2009 23:50:20 +0000 (UTC)

    doom3 napisal:
    > Czyli co ? W takim przypadku za nieterminowe zaplacenie lacznej kwoty w
    > wysokosci 270 zl jestem pozbawiony zdolnosci kredytowej na 5 lat ?

    Alez skad. Informacja w BIK dotyczy twojej niewatpliwej zwloki
    w splacaniu kredytu. Zdolnosci kredytowej odmawia ci zupelnie
    inny bank posilkujac sie informacja o twojej niesolidnosci.

    > To zart chyba jakis... ?

    Nie. Tepienie niesolidnych dluznikow. Po piecioletniej karencji
    kredytowej bedziesz BARDZO skrupulatnie pilnowal splat. I zadne
    wyjazdy zagraniczne nie beda wtedy dla ciebie przeszkoda.

    > Nie chce juz teraz meczyc Pan na infolinii tegoz banku ale jutro zrobie
    > ladna zadyme... nie po to splacilem jednorazowo 10 rat (do konca tego
    > kredytu) zebym teraz musial walczyc o dobre imie...

    Usunieto informacje o niesplaceniu W OGOLE. Pozostaje informacja
    o niesolidnym splacaniu. Tej informacji nie zaprzeczysz.

    > 10 rat splacone bylo (po czesci) za namowa Pani z BOK'u tegoz banku, ktora
    > zadeklarowala, ze wraz z zamknieciem kredytu... "konto w bik, bedzie
    > czyste".

    Tak. Czyste z informacji o splacaniu kredytu. Twoje zas grzechy
    beda tam pokutowaly 5 lat. I NIC im nie zrobisz. Przykre.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek