    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Biuro Informacji Kredytowej - BIK
    Date: Mon, 16 Nov 2009 17:09:18 -0600

    doom3 wrote:
    > U?ytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Czyli co ? W takim przypadku za nieterminowe zaplacenie lacznej kwoty w
    > wysokosci 270 zl jestem pozbawiony zdolnosci kredytowej na 5 lat ?

    W BIK zostaje informacja, ze miales nieterminowe spłaty.
    Obniza to twoją punktację, ale przyznać musisz, że tak było i zmienić
    się tego nie da.

    > Nie chce juz teraz meczyc Pan na infolinii tegoz banku ale jutro zrobie
    > ladna zadyme... nie po to splacilem jednorazowo 10 rat (do konca tego
    > kredytu) zebym teraz musial walczyc o dobre imie...

    ale o jakie dobre imię chcesz walczyć.
    Miałeś poślizg? miałeś. to o co chcesz walczyc.

    W bik nie ma informacji, że nie spłaciłeś lub ze jesteś w placy.
    W bik jest informacja, że kilak rat nie było spłaconych w terminie i tak
    już zostanie.

    > 10 rat splacone bylo (po czesci) za namowa Pani z BOK'u tegoz banku, ktora
    > zadeklarowala, ze wraz z zamknieciem kredytu... "konto w bik, bedzie
    > czyste".

    To zależy jak zdefiniujesz czysty.
    Czysty czyli z informacją, że nic nie zalegasz to on bedzie.
    Ale zeby krystaliczny to nie, bo jednak coś tam zalegałeś i informacja o
    tym tam juz zostanie.