  • 1. Data: 2007-10-14 16:43:08
    Temat: Biora do wojska po studiach
    Od: "bim-bom" <j...@g...pl>

    Witam,
    przeszedlem na 5 rok studiow. Nie bylem wczesniej na 6-tyg przeszkoleniu
    wojskowym, a w te wakacje nie poszedlem na nie, bo dostalem prace na pelny
    etat przed wakacjami (pracuje tam caly czas i mozliwe, ze bede chcial tam
    pracowac po studiach). Podobno cos sie ostatnio zmienilo (na gorsze) w
    sprawie przenoszenia absolwentow do rezerwy. Jakie sa praktyczne szanse na
    to, ze po studiach beda mnie chcieli wziac do woja na 6mies? Czy moja praca
    jest tu jakimkolwiek argumentem?

    Z gory dziekuje za odpowiedzi!

  • 2. Data: 2007-10-14 17:42:33
    Temat: Re: Biora do wojska po studiach
    Od: "Ls" <t...@a...pl>

    > jest tu jakimkolwiek argumentem?

    Praca argumentem? Wojsko od zawsze bylo specjalistą od niszczenia ludziom
    szans życiowych. Dla nich niewiele rzeczy jest argumentem. Mnie z astmą
    wzieli na 6 miesiecy, bo wg ich "specjalistow" z komisji lekarskiej na
    Weigla we Wrocku wielkie bąble na rękach na testach alergologicznych, to ze
    przez wiekszosc roku mam katar i to, ze ciągle mam dusznosci takie ze bez
    inhalatora bym sie udusil, nie jest zadną astmą ani zadnym przeciwskazaniem
    zebym mogl pojsc. Papiery swiadczace, ze mam to od dziecka tez nic nie
    pomogly. Zrobili mi najprostszą spirometrię, ktora miedzy atakami astmy nic
    nie wykazuje. Olali moje żądania specjalistycznych badan i zadne odwolania
    nie pomogly. Szkoda nawet słów jakie nikompetentne bałwany tam pracują. A
    kariera? Wojsko z dziką rozkoszą ci ją zniszczy. Niestety.

    Ls.

  • 3. Data: 2007-10-14 18:01:37
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 14.10.2007 bim-bom <j...@g...pl> napisał/a:
> [...]
    > to, ze po studiach beda mnie chcieli wziac do woja na 6mies? Czy moja praca

    Nie. Mogą Cię wziąć na 3 miesiące, nie 6.
    --
    Samotnik
    http://www.pachnidelko.pl/

  • 4. Data: 2007-10-14 18:15:58
    Od: "Stoout" <s...@w...pl>

    Użytkownik "bim-bom" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sprawie przenoszenia absolwentow do rezerwy. Jakie sa praktyczne szanse na
    > to, ze po studiach beda mnie chcieli wziac do woja na 6mies? Czy moja

    jak dostaniesz wezwanie do WKU idź do Komendanta na rozmowe. Przygotuj sie
    na męską rozmowe z argumentami ze masz prace, dziewczyne na utrzymaniu, kota
    i wypad na 3 miesiące moze narobić wiecej złego w Twoim życiu niż dobrego.
    Jak Komendant bedzie facetem z jajami to dojdziecie do porozumienia. Mnie
    sie udało.

    Stoout

  • 5. Data: 2007-10-14 20:07:44
    Od: Ania_i_Grzes <b...@m...pl>

    W dniu 2007-10-14 18:43, bim-bom pisze:
> [...]
    > praktyczne szanse na to, ze po studiach beda mnie chcieli wziac do woja
    > na 6mies? Czy moja praca jest tu jakimkolwiek argumentem?

    Masz kobietę? Ożeń się :) Przenieśli mnie do rezerwy w ciągu jednego
    dnia ;) Pismo do komendanta WKU, że masz rodzinę na utrzymaniu i po
    sprawie..

    --
    Pozdrawiamy, Ania, Grzes i synek Kamilek (08.05.2005)
    5515

  • 6. Data: 2007-10-16 07:29:19
    Od: "Marcin P." <l...@o...pl>

    Użytkownik "Ania_i_Grzes" <b...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Masz kobietę? Ożeń się :) Przenieśli mnie do rezerwy w ciągu jednego
    > dnia ;) Pismo do komendanta WKU, że masz rodzinę na utrzymaniu i po
    > sprawie..

    hm...
    Trzech facetów się spotyka w okopach na froncie. Aryleria napier..a, karabiny
    tratattata, kule świszczą.
    Najmłodszy z mężczyzn, lekko wystraszony, pyta: Cemu wybraliście Armię?
    - jeden mówi, no wiesz... nie mam żony, nie mam dzieci, a tu przygoda, ryzyko,
    adrenalina...
    - drugi mówi, no wiesz... w domu żona, dzieci, teściowa, a tu błogi spookój...

    Serdeczne pozdrowienia
    --
    Marcin