  • 1. Data: 2007-10-14 18:32:30
    Temat: szkoła wyższa, wymaganie okresu zatrudnienia dla pracownika niebędącego prac. nauk.
    Od: dw <d...@s...poczta.onet.pl>

    Witam,

    zgodnie z:
    ROZPORZĄDZENIE MINISTRA NAUKI I SZKOLNICTWA WYŻSZEGO
    z dnia 22 grudnia 2006 r. w sprawie warunków wynagradzania za pracę
    i przyznawania innych świadczeń związanych z pracą
    dla pracowników zatrudnionych w uczelni publicznej

    jeśli chciałbym zatrudnić się w państwowej uczelni wyższej na stanowisku
    starszego specjalisty naukowo-technicznego, to powinienem wykazać się
    wykształceniem wyższym i 5 latami pracy.

    Tymczasem pracowałem:
    2 lata na pełnym etacie
    1 rok na 1/2 etatu
    1 rok równolegle na 1/2 i 1/4 etatu

    Jeśli liczyć kalendarzowo - przepracowałem 4 lata
    Jeśli sumować okresy i etaty do pełnego etatu - 3 i 1/4 roku
    Jeśli sumować okresy niezależnie od wymiaru etatu - 5 lat i spełniam
    wymagania.

    Przeczytałem sobie w/w rozporządzenie, Ustawę prawo o szkolnictwie
    wyższym, statut danej uczelni i regulamin pracy na tej uczelni - o
    sposobie przeliczania okresu pracy nie ma ani słowa. Czy wynika to z
    jakichś ogólniejszych przepisów? Czy ktoś wie, jak się to liczy?

    Z góry uprzejmie dziękuję i pozdrawiam,
    dw.

  • 2. Data: 2007-10-14 18:36:44
    Od: dw <d...@s...poczta.onet.pl>

    dw pisze:

> [...]
    > Jeśli sumować okresy i etaty do pełnego etatu - 3 i 1/4 roku
    > Jeśli sumować okresy niezależnie od wymiaru etatu - 5 lat i spełniam

    Bla, zabrakło jeszcze 1 roku na 1/4 etatu ;) bo w tym powyższym to jak
    by nie liczyć to 5 lat nie ma :)

    W każdym razie ogólne pytanie o sposób liczenia pozostaje.

    pozdr,
    dw.