    From: "Ls" <t...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Biora do wojska po studiach
    Date: Sun, 14 Oct 2007 18:42:33 +0100

    > jest tu jakimkolwiek argumentem?

    Praca argumentem? Wojsko od zawsze bylo specjalistą od niszczenia ludziom
    szans życiowych. Dla nich niewiele rzeczy jest argumentem. Mnie z astmą
    wzieli na 6 miesiecy, bo wg ich "specjalistow" z komisji lekarskiej na
    Weigla we Wrocku wielkie bąble na rękach na testach alergologicznych, to ze
    przez wiekszosc roku mam katar i to, ze ciągle mam dusznosci takie ze bez
    inhalatora bym sie udusil, nie jest zadną astmą ani zadnym przeciwskazaniem
    zebym mogl pojsc. Papiery swiadczace, ze mam to od dziecka tez nic nie
    pomogly. Zrobili mi najprostszą spirometrię, ktora miedzy atakami astmy nic
    nie wykazuje. Olali moje żądania specjalistycznych badan i zadne odwolania
    nie pomogly. Szkoda nawet słów jakie nikompetentne bałwany tam pracują. A
    kariera? Wojsko z dziką rozkoszą ci ją zniszczy. Niestety.

    Ls.