  • Data: 2007-10-16 07:29:19
    Temat: Re: Biora do wojska po studiach
    Od: "Marcin P." <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ania_i_Grzes" <b...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:fetsuf$9q9$2@inews.gazeta.pl...

    > Masz kobietę? Ożeń się :) Przenieśli mnie do rezerwy w ciągu jednego
    > dnia ;) Pismo do komendanta WKU, że masz rodzinę na utrzymaniu i po
    > sprawie..

    hm...
    Trzech facetów się spotyka w okopach na froncie. Aryleria napier..a, karabiny
    tratattata, kule świszczą.
    Najmłodszy z mężczyzn, lekko wystraszony, pyta: Cemu wybraliście Armię?
    - jeden mówi, no wiesz... nie mam żony, nie mam dzieci, a tu przygoda, ryzyko,
    adrenalina...
    - drugi mówi, no wiesz... w domu żona, dzieci, teściowa, a tu błogi spookój...

    Serdeczne pozdrowienia
    --
    Marcin