  • Data: 2007-10-14 16:43:08
    Temat: Biora do wojska po studiach
    Od: "bim-bom" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    przeszedlem na 5 rok studiow. Nie bylem wczesniej na 6-tyg przeszkoleniu
    wojskowym, a w te wakacje nie poszedlem na nie, bo dostalem prace na pelny
    etat przed wakacjami (pracuje tam caly czas i mozliwe, ze bede chcial tam
    pracowac po studiach). Podobno cos sie ostatnio zmienilo (na gorsze) w
    sprawie przenoszenia absolwentow do rezerwy. Jakie sa praktyczne szanse na
    to, ze po studiach beda mnie chcieli wziac do woja na 6mies? Czy moja praca
    jest tu jakimkolwiek argumentem?

    Z gory dziekuje za odpowiedzi!