  • Data: 2002-04-27 11:22:30
    Temat: Re: Billing rozmów przychodzących
    Od: "blad" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne"
    (............)
    > wiec niby dlaczego miało by cię interesować kto dzwonił
    > do żony ? ;>
    > Absurd ? IMHO - owszem. Ale tak jest :(
    > I jak ci się trafi "szantażysta działający na nerwy"
    > to poza wyjęciem wtyczki z telefonu nawet się bronić nie
    > ma jak :(

    mam pomysl - w przegladarce list czyli OE mam taki punkt w menu Wiadomość +
    zablokuj nadawce - czy nie daloby sie takiego rozwiazania wprowadzic w
    telefonach? TPSA tez ma komputery, ktore moglyby taka funkcję obslugiwac.
    Takie rozwiazanie nie ma wad wyzej wymienionych - nie musze wiedziec z
    jakiego numeru natręt dzwoni jeśli np w trakcie rozmowy przychodzącej będę mógł
    nacisnąć guziczek, ktory zapewni mi na przyszlosc spokój (albo skladajac po
    facie dyspozycje w TPSA o zablokowanie numeru z ktorego dzwoniono o godzinie X).
    *** blad ***