  • 1. Data: 2011-07-19 11:15:02
    Temat: Bilety a zmiana stawki
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Witam,

    właśnie wyczytałem, że 1 sierpnia zmienia się cena biletów autobusowych
    w KZK GOP. Ja mam kupione nieco na zapas (niestety u kierowców kupienie
    graniczy z cudem, więc kupiłem w sklepie więcej). Czy to oznacza że
    muszę je wywalić i potraktować tę kasę jako Darowiznę na KZK GOP, czy
    też skoro kupiłem teraz, to mam prawo je ,,wyjeździć'', bo zapłaciłem
    cenę przejazdu wg stawki aktualnej na dzisiaj?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 2. Data: 2011-07-19 11:30:11
    Temat: Re: Bilety a zmiana stawki
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Decyduje chwila zawarcia umowy, czyli zajęcia miejsca a nie kupienia
    biletów.
    --
    @2011 Johnson
    http://db.tt/JzsPUMU

  • 3. Data: 2011-07-19 11:37:45
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

> [...]
    > też skoro kupiłem teraz, to mam prawo je ,,wyjeździć'', bo zapłaciłem
    > cenę przejazdu wg stawki aktualnej na dzisiaj?

    Kupujesz bilety dopłatowe albo kasujesz sobie po dwa bilety dając bonusa

  • 4. Data: 2011-07-19 11:44:04
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 19.07.2011 13:30, Johnson pisze:
    > Decyduje chwila zawarcia umowy, czyli zajęcia miejsca a nie kupienia
    > biletów.

    W takim razie, za co zapłaciłem przewoźnikowi?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 5. Data: 2011-07-19 11:45:05
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 19.07.2011 13:37, PesTYcyD pisze:
    > Kupujesz bilety dopłatowe

    A gdzie kupię bilety na 20 gr?

    > albo kasujesz sobie po dwa bilety dając bonusa

    czyli nie dość, że przewoźnikowi zapłaciłem z wyprzedzeniem i już może
    obracać moimi pieniędzmi, to jeszcze mam mu darować to, co zapłaciłem,
    bo on podniósł cenę?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 6. Data: 2011-07-19 11:46:31
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    > W takim razie, za co zapłaciłem przewoźnikowi?

    Ale czemu się mnie pytasz? Ty wiesz dlaczego mu płaciłeś.

    --
    @2011 Johnson
    http://db.tt/JzsPUMU

  • 7. Data: 2011-07-19 11:54:12
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 19.07.2011 13:46, Johnson pisze:
    > Ale czemu się mnie pytasz? Ty wiesz dlaczego mu płaciłeś.

    A to ty, przepraszam, nie zauważyłem, wylazłeś mi jakoś z plonkownicy.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 8. Data: 2011-07-19 11:57:27
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    > W takim razie, za co zapłaciłem przewoźnikowi?

    Dokonałeś przedpłaty. Nikt Ci nie gwarantował, że kiedy zechcesz usługę
    zrealizować cena będzie taka sama. Jeżeli tak myślałeś, to już Twój
    problem.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 9. Data: 2011-07-19 12:01:10
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" napisał w wiadomości grup
    > też skoro kupiłem teraz, to mam prawo je ,,wyjeździć'', bo zapłaciłem
    > cenę przejazdu wg stawki aktualnej na dzisiaj?

    Możesz śmiało jeździć.

  • 10. Data: 2011-07-19 12:02:58
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    > A gdzie kupię bilety na 20 gr?

    > czyli nie dość, że przewoźnikowi zapłaciłem z wyprzedzeniem i już może
    > obracać moimi pieniędzmi, to jeszcze mam mu darować to, co zapłaciłem,
    > bo on podniósł cenę?

    To może zadzwoń do nich i zapytaj.
    Koniec języka za przewodnika.

    U nas jak MKP podniosło ceny biletów, to można było wymienić stare
    bilety na nowe za dopłatą tej różnicy.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813