  • Data: 2009-09-09 09:42:39
    Temat: Re: Bilet okresowy
    Od: Herald <h...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 09 Sep 2009 10:40:33 +0200, spp napisał(a):

    > A dlaczego?
    >
    > IMHO powyższe jest niezbędne aby uzyskać duplikat _imiennego_ biletu ale

    Jak chcesz uzyskać duplikat biletu?
    Dane personalne sam sobie wpisujesz na bilecie - skąd przewoźnik miałby
    wiedzieć jakie dane były wpisane na bilecie okresowym?

    > legitymowanie się przed kanarem fakturą (skanem? ;) ) to chyba
    > przegięcie.

    Dlatego też nie napisałem, że w przypadku kanarów, to sprawa jest bez
    znaczenia - wypisują protokół opłaty dodatkowej. Po takim czymś, ma się w
    KZKGOP 7 dni na udanie się z biletem (byle zakupionym co najmniej dzień
    przed kontrolą i wystawieniem protokołu wezwania do zapłaty) - wtedy po
    wniesieniu opłaty 10zł opłata taka jest anulowana. Takie coś ma na celu jak
    się zapomni biletu okresowego i podczas kontroli nie można go okazać.
    A ja właśnie poruszam temat, że w skrajnej sytuacji zgubiłem bilet
    okresowy, ale mam dowód ze go opłaciłem, mam pozostałe wszystkie dane tego
    biletu.
    jeżeli faktura by nie wystarczyła do anulowania takiej opłaty dodatkowej -
    to czy może przewoźnik na podstawie okazania mu faktury mógłby wystawić
    jakiś "duplikat" biletu, inny bilet - oczywiście za jakąś tam skromną
    opłatą na koszty manipulacyjne ;)

    > W końcu pewnie i świadkowie mogliby wtedy wystarczyć?

    Tego nie rozumiem :(
    Świadkowie czego mieliby wystarczyć? Zakupu biletu?