  • Data: 2009-09-09 06:00:36
    Temat: Re: Bilet okresowy
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 9 Sep 2009 06:53:11 +0200, Herald napisał(a):

    > I właśnie teraz, aby nie ponosić "dodatkowych" kosztów w przypadku
    > zgubienia, wyprania czy zniszczenia biletu - poproszę w kolekturze o
    > fakturę z moimi danymi jako nabywcy, nr seryjnym biletu kwartalnego,
    > okresem na jaki jest wykupiony i jego rodzajem (autobus-tramwaj).
    > I teraz sedno sprawy.

    Teoretycznie wszystko logicznie się zgadza, i pewnie gdyby kanar się uparł
    i sprawy zaszły dalej na drogę sądową, to pewnie wyszłoby na Twoje i sprawa
    zostałaby rozstrzygnięta na Twoją korzyść, ale to jest pytanie do sędziego.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
    Cmentarz Komunalny Południowy Antoninów
    http://foto.3mam.net/album2/Cmentarz-Poludniowy/inde