  • Data: 2004-02-04 12:56:43
    Temat: Re: Bilet miesięczny bez wpisanego numerka - ważny?
    Od: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> wrote in message
    news:bvqk0s$7n6$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Z tym natychmiast to też są nieraz jaja - mój rekord to okrągła godzina
    > oczekiwania na patrol.
    To fakt, tu rozwiązania są fatalne.
    Wrocław np. zatrudnił sobie impela, do pomocy. Przyjeżdżają szybciej niż
    policja.

    Spotkałem się nt. z rozwiązaniem (ale niestety nie u nas), że bilety
    sprawdza... policja.
    Brak biletu jest traktowane jak kradzież i za którąś tam wpadką ląduje się
    po prostu w pierdlu np. na tydzień.