    From: Herald <h...@o...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Bilet czasowy i punktualnosc
    Date: Thu, 21 Jan 2010 10:22:09 +0100

    Dnia Tue, 19 Jan 2010 17:27:28 -0600, witek napisał(a):

    > to zajrzyj jeszcze do regulaminów przewoźników.

    Mnie tam interesuje li tylko KZK GOP.
    http://www.kzkgop.com.pl/cennik/taryfa/
    wskaż mi tutaj zapis określający chwilę zawarcia umowy :)

    > to nabycie biletu dotyczy przypadków kiedy bilet jest określony na
    > konkretny przejazd.

    Jak zwykle i notorycznie zresztą w tego typu wątkach, pierdolisz bez sęsu
    :)
    Kupuję bilet kresowy (miesięczny, kwartalny) - kiedy następuje zawarcie
    umowy z KZK GOP?
    Heheh - wynika to wprost z art. 16 PP

    > w przypadku komunikacji miejskiej znajdziesz właśnie zapis "poprzez
    > zajęcie miejsca w autobusie", bo nabycie samego "nieokreślonego" biletu
    > nie może stanowić umowy, bo nie wiadomo co byłoby treścią tej umowy.

    Jak to nie wiadomo co będzie treścią umowy?
    Przecież na pewno nie pomalowanie ścian pokoju, tylko przewóz osób,
    np. przewóz środkami komunikacji miejskiej na terenie działania KZK GOP -
    mowa o bilecie SC-AT - http://www.kzkgop.com.pl/cennik/oplaty/

    > Dlatego jest to doprecyzowane w regulaminach przewoźników.

    Pokaz mi to w KZKGOP :) - a wysyłam ci wtedy DHL kratę browaca :)