    From: badzio <b...@n...epf.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Bileciki do kontroli - pytanie ?
    Date: Sat, 18 Jun 2005 08:36:44 +0200

    Chessio napisał(a):
    > No i teraz : czy wyslanie wezwania jest skutecznie wyslane pod adres
    > ktory nie jest moim adresem zamieszkania (bo z tego co wiem ten adres
    > jest najwazniejszy w przypadku prawa) tylko pod adres zameldowania , a
    > nie kilkuletniego czasowego zameldowania (nie z mojej winy)
    Kanar poprosil Cie o dowod. Zapewne mial w tym jakis cel. Na zdrowy
    rozum - chcial spisac Twoje dane aby wiedziec do kogo wyslac wezwanie do
    zaplaty. Nie jest wrozka, nie mogl przewidziec ze Ty masz czasowe
    zameldowanie gdzie indziej. Ty wiesz ze masz czasowe zameldowanie gdzie
    indziej, sam piszesz ze ten swistek trzeba nosic z dowodem - zatem
    trzeba go tez z dowodem okazywac. Ty tego nie zrobiles - niewazne ze
    kanar sie o to nie zapytal (mogl nie wiedziec o tym - ja tez dotychczas
    nie wiedzialem o swistku dot czasowego meldunku). Malo tego - w razie
    czego moze zeznac ze sie Ciebie zapytal o czasowy meldunek a Ty mu nie
    powiedziales masz inny meldunek (Twoje slowo przeciwko jego slowu). W
    kazdym badz razie - nie bylbym pewien czy wyjdzie na Twoje
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl