  • 71. Data: 2005-01-02 19:08:30
    Temat: Re: Bielawa - sex za pieniadze
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Sun, 02 Jan 2005 20:04:44 +0100, stern <s...@p...net.pl> napisał:

    > dodaj znęcaanie się nad czzłonkiem rodziny - równie śliska kategoria
    > sspraw. Swiadkowie ssami powiazani, zweryfikowac nie sposob - biedne
    > sądy ;;)

    Taaa,
    Na pierwszym terminie świadkowie "jej" - ona biedna, porządna,
    zapracowania, dzieci kocha, dom sprząta, haruje od rana do nocy a on pije,
    bije i zdradza.
    Na drugim terminie swiadkowie "jego" - on pracuje, stara się, nieba by
    uchylił żone i dzieciom, prezenty kupuje, zachcianki spełnia, a ona nic
    tylko chce więcej pieniędzy, wyrzuca pieniądze na fatałaszki i w dodatku
    się puszcza.

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 72. Data: 2005-01-02 19:34:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Alek wrote:

    > Nie, nie, nie! Od dawna nadziwić się nie mogę, że taki kraj jak USA
    > stosuje taką durną procedurę.

    Właśnie dlatego, że to taki kraj - durny.

  • 73. Data: 2005-01-03 12:21:38
    Od: Flasher <f...@p...onet.pl>

    Arek wrote:

    > W jednym z artykułów na ten temat było krótkie zdanie, że
    > jeden z okarżonych załamał się w areszcie i złożył zeznania.

    Witam

    Sam miałem sprawę z urzędem skarbowym za nieterminowe zapłacenie
    podatku. Nie stało się tak z mojej winy, ale postawili sprawę jasno:
    przyznaję się i i mam uproszczoną procedurę kończącą się mandatem, albo
    się nie przyznaję i jest normalna sprawa sądowa, po której nie mogę już
    wpisywać w różnych ankietach "niekarany". Nie muszę chyba dodawać, że
    się "przyznałem" do winy.

    Przy takim przebiegu procesu, jak ten w sprawie z Bielawy, ciężko nie
    poczuć się zastraszonym.

    pozdrawiam, Flasher
    --
    http://polbox.com/f/flasher
    Strona dla ludzi myslacych

  • 74. Data: 2005-01-03 16:21:25
    Od: "js" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Flasher" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Sam miałem sprawę z urzędem skarbowym za nieterminowe zapłacenie podatku.
    > Nie stało się tak z mojej winy, ale ...

    Byles odpowiedzialny za wplate podatku w terminie?
    Wplaciles?
    Ciesz sie, ze zaproponowano Ci ten mandat.
    Co za kraj. Najpierw narod narzeka na przewleklosc procedur, a teraz na
    odwrot...

    --
    "I've got a lovely bunch o' coconuts
    There they are standing in the row

  • 75. Data: 2005-01-03 16:32:57
    Od: m...@v...pl

    jest Pan prawnikiem ?

  • 76. Data: 2005-01-03 20:52:57
    Od: Flasher <f...@p...onet.pl>

    js wrote:

> [...]
    > Ciesz sie, ze zaproponowano Ci ten mandat.
    > Co za kraj. Najpierw narod narzeka na przewleklosc procedur, a teraz na

    Sprawę zawaliła księgowa i chodziło o niewielką sumę. Nie ma to jednak
    znaczenia dla US. Nie sądzę, żebym po wyroku skazującym mógł
    kiedykolwiek się oczyścić, tak, żeby nie było śladu. Nie dziwię się, że
    gość z Bielawy się "przyznał".

    pozdrawiam, Flasher

  • 77. Data: 2005-01-03 21:00:16
    Od: Flasher <f...@p...onet.pl>

    m...@v...pl wrote:

    > jest Pan prawnikiem ?

    Bynajmniej! Ciary mnie przechodzą, gdy czytam regulamin korzystania z
    toalety.
    W sprawie takiej jak w Bielawie to chyba lepiej nie być prawnikiem, bo
    gdybym był to musiałbym zerknąć w paragrafy i powiedzieć "tak, jest
    podstawa, żeby ich posadzić". Prawo na to pozwala, ale elementarne
    poczucie sprawiedliwości i zdrowy rozsądek nie.
    Opinie wyrobiłem sobie na podstawie prasy (która ogólne oślim pędem
    przyznaje rację "ofierze") i niestety nie jestem w stanie podać żadnych
    aspektów prawnych.

    pozdrawiam, Flasher

  • 78. Data: 2005-01-03 21:06:28
    Od: "js" <j...@i...pl>

> [...]
    > Opinie wyrobiłem sobie na podstawie prasy (która ogólne oślim pędem
    > przyznaje rację "ofierze") i niestety nie jestem w stanie podać żadnych

    Mnie ciarki przechodza, gdy czytam tego typu wypowiedzi.
    Z jednej strony uzurpujesz sobie prawo do rozstrzygania o "elementarnym
    poczuciu sprawiedliwosci", a z drugie sam przyznajesz, ze okolicznosci
    sprawy znasz z prasy.
    Jak w tym kawale o rozdawaniu samochodow na Placu Czerwonym.

  • 79. Data: 2005-01-03 21:09:31
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik kam napisał:

    > Inna sprawa, że może czas zastanowić się nad systemem kształcenia.

    Tak. I to juz od szkolnictwa na poziomie podstawowym.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 80. Data: 2005-01-03 23:39:54
    Od: Flasher <f...@p...onet.pl>

    js wrote:

> [...]
    > sprawy znasz z prasy.
    > Jak w tym kawale o rozdawaniu samochodow na Placu Czerwonym.

    To jest grupa dyskusyjna, służy wymianie poglądów. Sądzisz, że zanim
    otworzyłem ten wątek powinienem udać się do Dzierżoniowa i studiować
    przez tydzień akta sprawy (pomijając nawet taki drobiaz, że są tajne)?
    Piszę tutaj, jak i większość ludzi, to co myślę, na podstawie danych,
    jakie posiadam.

    pozdrawiam, Flasher