  • Data: 2005-01-01 23:13:17
    Temat: Re: Bielawa - sex za pieniadze
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:cr79jj$i7a$1@news.onet.pl...

    > Dlaczego uważasz że jest niski?

    Nie bierz tego do siebie ;) nie mówię oczywiście o _wszystkich_ sędziach.
    Pisałem o braku zaufania - w zasadzie jest to kryterium subiektywne
    i można to zostawić bez uzasadnienia.
    Ale ten mój brak zaufania nie bierze się znikąd. Sam uczestniczyłem
    w dziesiątkach spraw (w charakterze pokrzywdzonego, świadka, powoda)
    znam też relacje z pierwszej ręki innych 'klientów' wymiaru
    sprawiedliwości. Do tego dochodzą liczne informacje z mediów
    (tu z ograniczonym zaufaniem, ale jednak...).
    I z tego wszystkiego wyłania się dość pesymistyczny obraz systemu
    i jego funkcjonariuszy.

    Alek