  • Data: 2005-01-01 23:41:51
    Temat: Re: Bielawa - sex za pieniadze
    Od: "Marek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Alek" <

    > Pisałem o braku zaufania - w zasadzie jest to kryterium subiektywne
    > i można to zostawić bez uzasadnienia.
    > Ale ten mój brak zaufania nie bierze się znikąd. Sam uczestniczyłem
    > w dziesiątkach spraw (w charakterze pokrzywdzonego, świadka, powoda)
    > znam też relacje z pierwszej ręki innych 'klientów' wymiaru
    > sprawiedliwości. Do tego dochodzą liczne informacje z mediów
    > (tu z ograniczonym zaufaniem, ale jednak...).
    > I z tego wszystkiego wyłania się dość pesymistyczny obraz systemu
    > i jego funkcjonariuszy.

    W moim subiektywnym odczuciu - nie jest tak źle. Ja też uczestniczyłem w
    wielu sprawach (choć nie jestem prawnikiem) i spotkałem zarówno dobrych jak
    i kiepskich sędziów. Co dziwne, zauważam pewną regułę, że ci młodsi
    prezentują wyższy poziom merytoryczny, niż ci starsi wiekiem i najczęściej w
    wyższych instancjach. I nie mogę rozgryź z czego to może wynikać.

    Pzdr.