    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Biegły z łodzi
    <upne38$7q9$1$Shrek@news.chmurka.net> <zmKvN.86433$c1y8.55425@fx15.ams1>
    <upo3fv$gem$1$Shrek@news.chmurka.net> <b1VvN.40298$7uxe.6495@fx09.ams1>
    <upps6b$5pb$1$Shrek@news.chmurka.net> <vE_vN.32399$Erzc.16080@fx05.ams1>
    <1...@4...net> <D3ewN.18$hq1.1@fx13.ams1>
    <upsgkp$1s7$1$Shrek@news.chmurka.net> <HCVwN.11097$I2y9.4641@fx03.ams1>
    <uq1p21$o6e$1$Shrek@news.chmurka.net> <dVcxN.14131$bIG8.12812@fx04.ams1>
    <1uw8kbcglndam$.1rqgoobgwxywm$.dlg@40tude.net>
    <iUzyN.112191$c1y8.24647@fx15.ams1>
    <1c3ry4jgibusk$.1xlam40zbeevt$.dlg@40tude.net>
    <7zYzN.23534$bIG8.9810@fx04.ams1> <uqppai$f5d$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <1q766r7q4abbp$.1oowrlcu9d9yc.dlg@40tude.net>
    <uqvuub$99p$4$Shrek@news.chmurka.net>
    <bqqfyssnr4rd$.fq5obyipxxq.dlg@40tude.net>
    <ur04h0$du8$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <jISAN.202418$c1y8.160145@fx15.ams1>
    <ur2j9e$jhv$2$Shrek@news.chmurka.net>
    Date: Tue, 20 Feb 2024 23:05:06 GMT

    On 2024-02-20, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > A na czym polegała wyjątkowość tego czynu, poza tym że dokonały go
    > kulsony i w kiblu na komisariacie? Jak katują kulsony to jest to
    > normalna śmierć a jak kulsona to metafizyka?

    No powtarzam do znudzenia, na tym, że najpewniej nie dało się tu ustalić
    jednoznacznie przyczyny smierci. Jakby to była wymieniana grdyka to by
    napisano "w skutek niewydolności oddechowo-krążeniowej spowodowanej
    zablokowaniem.. **tu szczegółowe dywagacje**... wynikajacych ze
    zmiażdżenia grdyki (czy podobnie, bardziej fachowym bełkotem). Z
    jakiegoś powodu zdaje się, żaden biegły tak nie napisał.

    Takich przypadków nie ma MZ aż tak dużo, stąd mój wczesniejszy
    komentarz, że się po prostu kulsonom poszczęściło.

    --
    Marcin