  • Data: 2011-08-24 11:02:42
    Temat: Re: Biedronka postawiła bilbord bez zgody
    Od: Kamil <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 24 Aug 2011 12:57:23 +0200, Kris napisał(a):

    > Mówisz o bilbordach należących do Biedronki czy wynajętych przez Biedronke
    > od firm zewnętrznych?

    Nie wiem czy JM wykupił/wynajął powierzchnię/ściany/bilboardy. Wiem że
    wiszą i wala po gałach :)

    > Tak wiec jak mniemam potrafia oni precyzyjnie mierzyć

    Nie uogólniaj za bardzo może ;)
    Oczywiście, jak w każdej branży są ludzie i "ludzie" ;)
    Ale czasami w rachubę może wchodzić też "sugestia", "zalecenie",
    "oczekiwania zamawiającego" itp - a etyka i sumienie trzeba odstawić
    troszkę na boczek ;)
    A w geodezji - najczęściej przyczyna są różne punkty orientacyjne brane do
    pomiarów przez różnych geodetów.