  • Data: 2011-08-24 10:36:17
    Temat: Re: Biedronka postawiła bilbord bez zgody
    Od: Kamil <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 24 Aug 2011 09:51:30 +0200, Kris napisał(a):

    > Biedronka swoich bilbordów nie ma/ nie stawie przy drodze.

    LOL
    Katowice sa raczej sporym miastem (nawet wojewódzkim) :)
    Bilboardów, reklam wielkości ściany 3 piętrowego budynku - tego jest tu
    multum. identycznie np. w Mysłowicach....tez spore miasto ;)

    > Myślę że tu raczej chodzi o duże logo biedronki na betonowej podstawie które
    > jest prawie przy kazdym sklepie.

    Mówisz o "pylonie" ;)

    > Znam podobny przypadek z Bricomarche- właściciel sąsiedniej działki tez myślał
    > że reklama(tu był to bilbord) stoi na jego terenie i próbował coś za to
    > "wyrwać". Jednak sprowadzony geodeta wyprowadził o z błędu.

    Czy mi się wydaje czy "zamóił go" JeronimoMartins? ;)
    Mam dziwne przeświadczenie graniczące z pewnością że jednak JM :)
    A najpewniej to ten sam który robił tyczenie na etapie budowania :)

    > Po prostu jemu "wydawało się" że wie gdzie ma granice swojej działki a
    > faktycznie było inaczej.

    Inny geodeta, zamówiony przez np. naszego bohatera, wytyczy zupełnie
    inaczej działki...i MOŻE okazać się że popełniono przy budowie
    odchylenia..... i naruszono jego działkę.
    Kilak tygodni temu podobne wątki tu się przewijały o "geodetach" i
    geodetach :)