    From: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl>
    Newsgroups: pl.regionalne.wroclaw,pl.sci.medycyna,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Biała sobota w szpitalu [!?] .....
    Date: Sat, 18 Oct 2003 16:11:55 +0200

    On Sat, 18 Oct 2003, Scotty wrote:

    > niestety wszystko kreci sie wokol kasy( nikomu nie chce sie pracowac jesli
    > nie placa

    pracowac czasami w formie bialej soboty mozna bez kasy. Ale trzeba
    oplacic sprzet i amortyzacje a wiec najpierw trzeba byloby namowic:

    firme np. General Electrics aby zafundowala tomograf NMR
    lub bezplatnie czesci, ktore ulegaja naturalnemu zuzyciu

    Zaklad Energetyczny we Wroclawiu aby nie liczyl za prad
    (to cholerstwo zre bardzo duzo pradu)

    Firme np. Kodak aby dala darmo klisze i odczynniki

    i wtedy byc moze mozna byloby od czasu do czasu
    cos zrobic (ach jeszcze namowic nauczycieli
    aby z dziecmi tych lekarzy co beda wtedy na bialej
    sobocie poodrabiali lekcje - przy moich godzinach
    pracy wierzcie - siedzenie z moim synem przy
    lekcjach to jest duzy problem a nie zawsze pomimo,
    ze jest zdolny jest w stanie rozwiazac zadanie
    z matematyki - ostatnio nad zadaniem z V klasy szk.
    podstawowej siedzialem pol godziny i napisalem
    rownanie zakonczlone lewa=prawej na dwie strony!)

    Moze tak faktycznie (nie wierze ze nie ma tutaj)
    powywolywac do tablicy przedstwicieli firm
    typiu GE, Siemens, Olympus, hej - dacie sprzet
    warty kilka samochodow darmo? Wiem, ze nie dacie
    (przynajmniej Olympus nie chcial dac za darmo
    fiberobronchoskopu, chociaz autentycznie ladnie
    ich o to prosilem, nawet w zamian obiecalem,
    ze zrobie internetowy atlas bronchoskopowy
    z ich logo)

    Nie mowcie, ze lekarze nic nie robia, bo na
    prawde wielkrotnie dla naszych placowek staramy
    sie sami o sprzet, zbieramy na niego, tworzymy
    rozne fundacje a w zasadzie nie powinnismy
    tego robic.

    P.
    --
    Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl