  • 1. Data: 2008-06-20 16:16:09
    Temat: Bezprawny dostęp do dokumentów sądowych
    Od: p...@7...pl

    Witam Serdecznie!
    Wystąpiłem do sądu pracy przeciwko byłemu pracodawcy... O wypłatę
    zaległego wynagrodzenia, kasę za okres wypowiedzenia a przede
    wszystkim uznanie stosunku pracy. To prywaciarz i kawał drania, ale
    nie o to chodzi...
    Chodzi o to, że w Sądzie jako dowód przedstawił kserokopię dokumentu
    sądowego, a konkretnie wezwanie na sprawę o obnizenie alimentów,
    którą to sprawę jakiś czas temu założyłem mojej byłej żonie... Razem z
    wezwaniem jest mój pozew, kopia zaświadczenia ze skarbówki o moich
    dochodach i kopie aktów urodzeń moich dzieci (wszystkich - tych z
    byłego małżeństwa i tych z obecnego związku)... To ma być dowód, że
    "jestem złym człowiekiem"
    i ogólnie kłamcą itp... Te dokumenty "pożyczyła" mu do skserowania
    moja była, nie wiem czy z głupoty, czy ze złośliwości, nieważne...
    A teraz nurtujące mnie pytania:

    1) Czy takie dokumenty podlegają jakiejś ochronie? (Myślę, że tak,
    tylko nie wiem czego szukać)
    2) Czy jak zaniosę pismo do prokuratury z prośbą o wyjaśnienie, skąd
    były pryncypał wszedł w posiadanie tych dokumentów, to prokurator
    podejmie jakieś kroki?
    3) Czy istnieje coś takiego jak "wyłudzenie" dokumentów ( informacji )
    dla niego nie przeznaczonych?
    4) Czy moja była żona miała prawo mu bez mej zgody udostępnić takie
    dokumenty do skserowania?

    Raczej skłaniam się do tego, że moja była żona dała mu je z głupoty,
    albo jej zapłacił...Facet
    zrobił totalną inwigilację mojej osoby...Chciało mu się jechać
    przeszło 200km :-)
    Będę wdzięczny za wszelką podpowiedź

  • 2. Data: 2008-06-20 17:25:22
    Temat: Re: Bezprawny dostęp do dokumentów sądowych
    Od: p...@7...pl

    On 20 Cze, 18:16, p...@7...pl wrote:
    > Witam Serdecznie!

    Przepraszam... Z wrażenia się nie podpisałem :-)

    Paweł

  • 3. Data: 2008-06-20 18:03:56
    Od: " jb" <j...@g...pl>

    p...@7...pl napisał(a):

> [...]
    > )
    > dla niego nie przeznaczonych?
    > 4) Czy moja by=B3a =BFona mia=B3a prawo mu bez mej zgody udost=EApni=E6 tak=
    > ie
    > dokumenty do skserowania?
    >
    > Raczej sk=B3aniam si=EA do tego, =BFe moja by=B3a =BFona da=B3a mu je z g=
    > =B3upoty,
    > albo jej zap=B3aci=B3...Facet
    > zrobi=B3 totaln=B1 inwigilacj=EA mojej osoby...Chcia=B3o mu si=EA jecha=E6
    > przesz=B3o 200km :-)
    > B=EAd=EA wdzi=EAczny za wszelk=B1 podpowied=BC

    1. Nie.
    2. Nie.
    4. Zdecydowanie tak.

  • 4. Data: 2008-06-20 19:29:07
    Od: p...@7...pl

    > 1. Nie.
    > 2. Nie.
    > 4. Zdecydowanie tak.

    Dziękuję!

    Paweł

  • 5. Data: 2008-06-20 22:55:12
    Od: prefi <p...@g...pl>

    jb pisze:

    > 1. Nie.
    > 2. Nie.
    > 4. Zdecydowanie tak.

    nie badz taki szybki. po pierwsze jest to nieuprawnione
    przetwarzanie danych osobowych, po drugie naruszenie dobra
    osobistego jakim jest prywatnosc.

    odpowiedzi nie sa bynajmniej takie, jak to napisales;
    rzetelna odpowiedz zalezna jest jednak od danych, ktorych
    nie podano.

  • 6. Data: 2008-06-21 00:18:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    prefi pisze:

    > nie badz taki szybki. po pierwsze jest to nieuprawnione przetwarzanie
    > danych osobowych, po drugie naruszenie dobra osobistego jakim jest
    > prywatnosc.

    ROTFL

  • 7. Data: 2008-06-21 00:22:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    p...@7...pl pisze:

    > 1) Czy takie dokumenty podlegają jakiejś ochronie? (Myślę, że tak,
    > tylko nie wiem czego szukać)

    O ile sprawa nie była utajniona - to generalnie nie ma żadnej ochrony.
    Aczkolwiek sąd może się nie zgodzić na zrobienie kopii (zezwala tylko na
    sam wgląd) w przypadku np. badania psychiatrycznego w aktach.

    > 2) Czy jak zaniosę pismo do prokuratury z prośbą o wyjaśnienie, skąd
    > były pryncypał wszedł w posiadanie tych dokumentów, to prokurator
    > podejmie jakieś kroki?

    Owszem. Zruga Cię za zawracanie mu głowy ;->

> [...]
    > dla niego nie przeznaczonych?

    ROTFL

    > 4) Czy moja była żona miała prawo mu bez mej zgody udostępnić takie

    Nie jest ubezwłasnowolniona? Nie jesteś jej opiekunem prawnym? To
    oczywiście, że mogła.

    Inna sprawa, że te dokumenty raczej nie mają związku ze sprawą, więc
    równie dobrze mógłby przedstawić zaświadczenie proboszcza, że na msze
    nie uczęszczasz ;->

  • 8. Data: 2008-06-21 05:36:55
    Od: p...@7...pl

    On 21 Cze, 02:22, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:
    > p...@7...pl pisze:
    > Inna sprawa, że te dokumenty raczej nie mają związku ze sprawą, więc
    > równie dobrze mógłby przedstawić zaświadczenie proboszcza, że na msze
    > nie uczęszczasz ;->

    Dziękuję... Rzeczywiście nie mają związku ze sprawą. Trochę mnie
    wkurzyło wywlekanie jakiś moich
    prywatnych "brudów" przez niego, ale chyba dam sobie spokój z
    prokuratorem...

    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 9. Data: 2008-06-21 07:30:34
    Od: jedrus <a...@n...btx.pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > O ile sprawa nie była utajniona - to generalnie nie ma żadnej ochrony.
    > Aczkolwiek sąd może się nie zgodzić na zrobienie kopii (zezwala tylko na
    > sam wgląd) w przypadku np. badania psychiatrycznego w aktach.

    Podepne sie i zapytam o topicowy "dostep do dokumentow sadowych"
    Piszesz ze: "O ile sprawa nie była utajniona - to generalnie nie ma
    żadnej ochrony" to czy nalezy rozumiec to tak, ze kazdy ma dostep do
    dokumentow bez klauzuli tajnosci? Pytam, bo w innym watku pisalem o
    braku dostepu do dokumentow sadowych dotyczacych pewnej kamienicy
    http://mokotow.btx.pl/content/view/101/67/ z powodu wystapienia nowej
    sytuacji polegajacej na tym, ze mieszkancy przestali byc strona.
    Chodzi dokladniej o to, ze sad i urzedy nie chca udostepniac dokumentow
    dzieki ktorym mieszkancy tej kamienicy mogliby przesledzic nastepujace
    po sobie zmiany stanu prawnego posesji w ktorej zamiezkuja.

    --
    jedrus

    Euro 2008 - terminarz, wyniki, tabele-
    http://mokotow.btx.pl/content/view/94/82/
    Jezeli wiesz o Mokotowie cos czego inni nie wiedza, koniecznie podziel
    sie tym na http://www.mokotow.btx.pl

  • 10. Data: 2008-06-21 09:18:45
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    p...@7...pl pisze:

    > Trochę mnie wkurzyło wywlekanie jakiś moich
    > prywatnych "brudów" przez niego

    Dzieci to nie "brudy" ...

    --
    @2008 Johnson