    From: "Frank" <a...@b...internetdsl.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Bezprawne obniżenie płacy od 2 lat - potrzebny doradca
    Date: Sun, 5 Dec 2004 21:02:29 +0100

    Właśnie dlatego potrzebuję konsultacji.
    Nie podpisałem 1,5 roku temu porozumienia i nie otrzymałem wypowiedzenia.
    Nie upominałem się u pracodawcy o to, że płaci mniej. Przecież nie mogę
    mysleć za pracodawcę. Myślałem, że tak ma być. Oraz bałem się, że może mnie
    zwolnić. Jednak teraz zorientowałem się, że to jest nieprawidłowe. I
    postanowiłem działać. Czy to, że nie powiadomiłem pracodawcy o niepodpisaniu
    porozumienia ma jakieś znaczenie? Czy miałem podpowiadac pracodawcy, że za
    mało pieniedzy mi przelewa na konto? Przecież po to są działy kadr, płac i
    masa dyrektorów aby tego pilnowała.
    Czy to naprawdę ma znaczenie, że ja ze strachu siedziałem przez te lata
    cicho?
    Pozdrawiam
    Franek