  • 21. Data: 2008-05-13 22:16:46
    Temat: Re: Bezpodstawne zwolnienie dyscyplinarne - dlugie.
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "zanies" <z...@z...pl> napisał w wiadomości
    news:g0cub9$7uo$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Chodzilo mi glownie o samo sedno sprawy tj. o to czy mozliwe jest, ze bez
    > jakiegokolwiek postepowania czy to dochodzenia policji, czy tez
    > prawomocnego wyroku sadu mozna kogos oskarzyc jakby nie bylo o kradziez i
    > w tak krotkim czasie zwolnic - wydawalo mi sie to niemozliwe, a jednak. W
    > sprawie, w ktorej jest faktycznie wiele niescislosci jednak wiecej po
    > stronie samego zakladu. Dla mnie oczywiste jest, ze ojciec

    Ilosciowo - byc moze. Jakosciowo - niekoniecznie.

    > jest niewinny - ale fakt, trzeba to pozbierac wszystko do kupy i

    Dla mnie moj ojciec tez byl niewinny.

    Dopoki nie zobaczylem, jak polozyl w moim kupionym za ciezkie pieniadze
    mieszkaniu kupione za ciezkie pieniadze plytki...

    > przyjdzie na to czas by bronic swoich racji w przypadku jakiegos procesu.
    > Dla mnie jako zwyklego czlowieka, gdybym byl osoba niezainteresowana w
    > sprawe i uslyszal od kogos zastanawiajacy bylby sam fakt, jak to mozliwe
    > ze elektryk z takim stazem pracy w tak glupi sposob daje sie zlapac na
    > kradziezy pradu ? - wyjezdza sobie na urlop i

    No offence, ale zmieniasz linie obrony. Moze na prawde dal sie zlapac. Ja na
    prawde nie widze sensownego uzasadnienia zapisu o fazie w przypadku
    jednofazowego garazowego przylacza.

    > zostawia cala swoja 'lewa instalacje'. Gdybym byl tym dyrektorem tak

    Pirwszy, drugi, piaty urlop - tak. Trzeba sie bac. Przy dwodzestym ktoryms
    obawa przechodzi.

    > wlasnie bym pomyslal i staral sie dojsc prawdy przede wszystkim
    > zawierzajac pracownikowi. Przeciez to jest smieszne i niedorzeczne. Dla
    > mnie juz to nie trzyma sie kupy. Widac zycie pisze rozne ciekawe
    > scenariusze.

    Jestes zaandazowany emocjonalnie. Nie dostrzegasz wszystkiego. W dodatku
    zapodales informacje wprowadzajace zament.

    > Jutro on jedzie radzic sie jakiegos radcy prawnego.

    I bardzo dobrze - niech idzie do prawnika. Jezeli bedzie z min sczery pozna
    swoje szanse.

    > Jak bede wiedzial cos wiecej, dopisze do tematu.
    > Dziekuje wszystkim zainteresowanym za wszelkie sugestie i przepraszam, bo
    > faktycznie z mojego przedstawienia sprawy nic dobrego nie wyszlo.

    No to dopusc ojca do komputera. Moze wolniej, ale "z pierwszej reki" swoje
    racje przedstawi i tak samo odpowie na bardzo konkretne pytania.

    sz.

  • 22. Data: 2008-05-13 22:21:08
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

> [...]

    Dla mnie moj ojciec tez byl niewinny.

    Dopoki nie zobaczylem, jak polozyl w moim kupionym za ciezkie pieniadze
    mieszkaniu kupionych za ciezkie pieniadze plytek...

> [...]
    > kradziezy pradu ? - wyjezdza sobie na urlop i

    No offence, ale zmieniasz linie obrony. Moze na prawde dal sie zlapac?

    Ja na prawde nie widze sensownego uzasadnienia zapisu o jednej fazie w
    przypadku jednofazowego garazowego przylacza.

    > zostawia cala swoja 'lewa instalacje'. Gdybym byl tym dyrektorem tak

    Pierwszy, drugi, piaty urlop - tak. Trzeba sie bac. Przy dwudzestym ktoryms
> [...]

    > zawierzajac pracownikowi. Przeciez to jest smieszne i niedorzeczne. Dla
    > mnie juz to nie trzyma sie kupy. Widac zycie pisze rozne ciekawe

    Jestes zaangazowany emocjonalnie. Nie dostrzegasz wszystkiego. W dodatku
    zapodales informacje wprowadzajace zament.

    > Jutro on jedzie radzic sie jakiegos radcy prawnego.

    I bardzo dobrze - niech idzie do prawnika. Jezeli bedzie z min szczery pozna

  • 23. Data: 2008-05-13 22:50:15
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "<CCCP>" <a...@n...de> napisał w wiadomości
    > Chlopie nie rob jaj w takich wypadkach konieczna jest policja to jest
    > kradziez z w lamianiem !

    Kradzieży z włamaniem to już z tego zrobić się nie da. Może być kradzież
    energii elektrycznej z uszkodzeniem skrzynki i zegara.

    > Niedawno trąbili o tym jak to złapali człowieka który ukradł prąd za 2zl
    > i zakład energetyczny musiał wezwać policje żeby mu udowodnić kradzież !

    Ja w tym nic zaskakującego nie widzę.

  • 24. Data: 2008-05-13 23:21:35
    Od: Rzecznik Prokurwatury Krajowej <r...@p...pl>

    <CCCP> pisze:
    > Chlopie nie rob jaj w takich wypadkach konieczna jest policja to jest
    > kradziez z w lamianiem !
    > Niedawno trabili o tym jak to zlapali czlowieka ktory ukradl prad za
    > 2zl i zaklad energetyczny musial wezwac policje zeby mu udowodnic
    > kradziez !

    Trzeba przy tym wspomnieć, że człowiek ten wcześniej sam starał się o
    podłączenie licznika. Dopiero zwłoka ZE i uniemożliwienie
    przeprowadzenie prac wykończeniowych doprowadziła go do tego, że po
    prostu na dziko się dopiął do sieci.

    Szkody wyceniono na circa 2 złote. Umorzył dopiero sąd. Szkoda było
    długopisów...

    --
    pzdr, Rzecznik Prokurwatury Krajowej
    Nie ma ludzi niewinnych, są tylko źle przetrzepani.

  • 25. Data: 2008-05-14 11:41:17
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> napisał
    > W dobrze pojetym interesie odbiorcy energii elektrycznej jest dbanie o
    > stan/zabezpieczenie plomb.

    No niby tak, ale czy brak plomby to dowód kradzieży...?
    Przecież plombę można uszkodzić przypadkiem, a jak licznik jest w miejscu
    publicznym (szafka zewnętrzna, korytarz) to uszkodzenie, dewastacja przez
    osobe postronną jest nietrudne.

  • 26. Data: 2008-05-14 18:30:37
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    Użytkownik "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> napisał w
    wiadomości news:g0cs75$36m$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Dodatkowo znajac realia lokalnych zakladow, zanim ekipa dostala zlecenie,
    > wyjechala i dojechala, to o akcji wiedzieli wszyscy pracownicy utrzymania
    > ruchu.

    Nekoniecznie, w Enea S.A. kontrole pracowanika przeprowadza ekipa z z innego
    rejonu niż ten w którym podejrzana osoba pracuje i pracownicy utrzymania
    ruchu dowiadują się o tym jak ekipa jest już na miejscu...

    Pozdrawiam Przemek

  • 27. Data: 2008-05-15 09:37:29
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "<CCCP>" <a...@n...de> napisał
    > Chlopie nie rob jaj w takich wypadkach konieczna jest policja to jest
    > kradziez z w lamianiem !

    Na marginesie: tylko funkcjonariusz państwowy musi zawiadamiać o
    przestępstwie. Inni tylko w najcięższych przypadkach.

    > Niedawno trabili o tym jak to zlapali czlowieka ktory ukradl prad za 2zl
    > i zaklad energetyczny musial wezwac policje zeby mu udowodnic kradziez !

    Tak jes łatwiej.

  • 28. Data: 2008-05-15 19:54:27
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    > Dyrektor się mocno zagalopował. Kradzież trzeba udowodnić. Złożyć skargę
    > do

    Nie w przypadku poboru energii. Poczytaj prawo energetyczne.

  • 29. Data: 2008-05-15 20:14:46
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "William" <n...@m...mnie.pl> napisał w wiadomości

    > Nie w przypadku poboru energii. Poczytaj prawo energetyczne.

    A co ma prawo energetyczne do prawa pracy i kodeksu karnego? Możesz nieco
    jaśniej?

  • 30. Data: 2008-05-20 07:22:03
    Od: "Lesio" <f...@h...com.pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał Kradzież, włamanie.
    Policja.

    Twoje odpowiedzi są zajebiście wyrafinowane i na zajebiście wysokim poziomie
    inteligencji.

    Jesteś blondynką ??