    Date: Thu, 05 Feb 2015 20:07:36 +0100
    From: Sonn <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Bezpieka współczesna

    W dniu 2015-02-05 o 19:38, Grzegorz Niedźwiecki pisze:
    > Prokurator przeciągał dochodzenie/śledztwo ws fałszywych dowodów kilka miesięcy,
    potem udał, że dostarczył mi postanowienie o umorzeniu, a jak się upomniałem to niby
    przywrócił termin i dostarczył kopię z możliwością złożenia zażalenia. Zażalenie
    złożono z trzech artykułów, prokurator rozpatrzył z przerostem formy nad treścią dwa
    i przesłał do Sądu Rejonowego w Jeleniej Górze. Jest ewidentny fakt tworzenia
    fałszywego dowodu, a Sąd diametralnie odmiennie od II K 467/07 do tego podszedł i nie
    uwzględnia nawet merytorycznych wniosków o przeprowadzenie ekspertyzy
    kryminalistycznej. Materialne wnioski ignoruje ze szkodą dla ludzi i sprawiedliwości.
    Fałszu materialnego nie rozpatrzył obecny już w konklawe SSR Jarosław Staszkiewicz,
    nie rozpatrują organy ścigania i nie wznawiają chorych wyroków. Wszyscy twierdzą, że
    orzeczenia są prawomocne i że Grzegorz Niedźwiecki jako oskarżony w sprawie II K
    4678/07 nie skorzystał z uprawnienia zaskarżenia zapadłego w sprawie wyroku. A czym
    była obec
    na próba rewizji jak nie zaskarżeniem wyroku? Dlaczego mimo zasadności ją ignorują?
    Czy załączony dowód był, jest wydrukiem notatki ze strony internetowej
    http://grzegorz-niedzwiecki.blog.onet.pl/? Tylko ślepcy powiedzą, że czarne to białe.
    Jutro złożę wniosek o przywrócenie terminu do złożenia apelacji. Znam wynik
    moralistów. Kowal zawinił, a Cygana powieszą.

    > http://030267.salon24.pl/629981,bezpieka-wspolczesna
    >
    > http://3obieg.pl/bezpieka-wspolczesna
    >
    > http://socjolog61.neon24.pl/post/118742,bezpieka-wsp
    olczesna

    > http://grzegorz-niedzwiecki.blog.onet.pl/2015/02/05/
    bezpieka-wspolczesna/

    Idź już wreszcie stąd półgłówku nie potrafiący zrozumieć tego co czytasz

    --
    Sonn