  • Data: 2004-02-27 01:28:57
    Temat: Re: Bezpieczne kontakty z ojcem
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@N...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 24 Feb 2004 20:08:29 +0100, Ewelina wrote:

    > Na sprawę przyszedł pijany.
    >
    > Moje pytanie: jakie mam prawne mozliwości "kontrolowania" stanu męza podczas
    > kontaktów z dzieckiem? Nie chce podejmowac takich decyzji sama, bo wiem, że
    > mogę nie byc obiektywna. Jeżdzenie z alkomatem to też chyba nie
    > rozwiązanie.Proszę o rady.
    Jeżeli nawet do sądu przyszedł pijany, do tego jest chory psychicznie, to
    masz pełne prawo poprosić sąd (kierując się dobrem dziecka- chcesz chronić
    jego życie i zdrowie), żeby spotkania męża z
    dzieckiem odbywały się wyłącznie w obecności osób trzecich, może nawet
    kuratora. Od razu można też wystąpić o ograniczenie mu praw
    rodzicielskich, przynajmniej do czasu aż obie choroby nie zostaną zaleczone.

    A swoją drogą jeżeli chorował zanim się poznaliście, a Ciebie cały czas
    oszukiwano, to masz b. duże szanse nawet na kościelne unieważnienie
    małżeństwa (jakbyś i tego potrzebowała).

    Pozdrawiam,
    MArta