  • 1. Data: 2005-11-21 19:48:10
    Temat: Bez miejsca zamieszkania i zameldowania.
    Od: "Marius Horak" <n...@e...con>

    Kochani

    Za 3 tygodnie bede szczesliwym posiadaczem dowodu osobistego gdzie nie
    bedzie zadnego adresu.

    Jak ktos mi powie ze musze byc gdzies zameldowany to poprosze o adres
    gdzie moge sie zameldowac.

    Teraz do rzeczy.
    Potrzebuje samochod.
    Jak myslicie uda mi sie zarejestrowac samochod bez adresu?

    MH

  • 2. Data: 2005-11-21 20:41:48
    Temat: Re: Bez miejsca zamieszkania i zameldowania.
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Marius Horak napisał(a):

    > Jak ktos mi powie ze musze byc gdzies zameldowany to poprosze o adres
    > gdzie moge sie zameldowac.

    Jestes bezdomnym ?

    > Jak myslicie uda mi sie zarejestrowac samochod bez adresu?

    Nie.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 3. Data: 2005-11-22 13:00:01
    Od: Marcin Szawurski <x...@x...pl>

    Mithos wrote:

    > Jestes bezdomnym ?

    1. Jestem.
    2. Nie, ale mieszkam bez tytułu prawnego, np. na Centralnym.

    > Nie.

    Czemu i czy to zgodne z ... różnymi takimi, np. konstytucją.

  • 4. Data: 2005-11-22 13:06:36
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    W wiekszości takich przypadków liczy się ostatni adres zameldowania (pobytu) stałego.
    JaC

  • 5. Data: 2005-11-22 18:59:08
    Od: "Marius Horak" <n...@e...con>

    666 wrote:

    > W wiekszości takich przypadków liczy się ostatni adres zameldowania
    > (pobytu) stałego. JaC

    Po tym jak mnie Urzad Miejski wymeldowal bez mojej zgody to teraz tam
    jest biuro.

    MH