  • 1. Data: 2005-11-21 19:08:38
    Temat: Przemek !
    Od: "Jacek" <b...@a...pl>

    jak zauważyłem masz siebie za pierwszego sprawiedliwego, więc przytaczam
    fragment do poczytania. Żebyś nie myślał, że tylko ja dopuściłem się
    przestępstwa.

    art. 216kk
    par.1 - Kto znieważa inną osobę w jej obecności albo choćby pod jej
    nieobecność, lecz publicznie lub w zamiarze, aby zniewaga do osoby tej
    dotarła, podlega grzywnie albo karze ograniczenia wolności,
    par. 2 - Kto znieważa inną osobę za pomocą środków masowego komunikowania,
    podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do
    roku.

    --
    Jacek

  • 2. Data: 2005-11-21 19:09:35
    Temat: Re: Przemek !
    Od: "Leszek" <l...@h...fm>

    Użytkownik "Jacek" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
    > jak zauważyłem masz siebie za pierwszego sprawiedliwego, więc przytaczam
    > fragment do poczytania. Żebyś nie myślał, że tylko ja dopuściłem się
    > przestępstwa.

    A moze by tak korespondować na priva??

  • 3. Data: 2005-11-21 20:04:46
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do

    jestes debil, nadal podtrzymuje. Przypomnij innym w jakim kontekscie
    zostalo to uzyte,

    P.

  • 4. Data: 2005-11-21 20:15:29
    Od: "Yawn" <y...@g...pl>

    > jestes debil, nadal podtrzymuje. Przypomnij innym w jakim kontekscie
    > zostalo to uzyte,

    Prosze, przypomnijcie - ktorys z Was. Zaciekawilo mnie to.

  • 5. Data: 2005-11-21 20:47:30
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Yawn" <y...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Prosze, przypomnijcie - ktorys z Was. Zaciekawilo mnie to.

    http://groups.google.pl/group/pl.soc.prawo/browse_th
    read/thread/b569898c2574b0bc/45d1336dfd61c31c?lnk=st
    &q=kazdego+obowiazuje+group%3Apl.soc.prawo+author%3A
    Przemek+author%3AR.&rnum=1&hl=pl#45d1336dfd61c31c

  • 6. Data: 2005-11-21 23:38:20
    Od: "Yawn" <y...@g...pl>

    > http://groups.google.pl/group/pl.soc.prawo/browse_th
    read/thread/b569898c2574b0bc/45d1336dfd61c31c?lnk=st
    &q=kazdego+obowiazuje+group%3Apl.soc.prawo+author%3A
    Przemek+author%3AR.&rnum=1&hl=pl#45d1336dfd61c31c

    No coz, Przemku, NAWET jesli miales racje - mogles sie wyrazic bardziej
    subtelnie.

  • 7. Data: 2005-11-22 13:26:57
    Od: "Leszek" <l...@h...fm>

    > No coz, Przemku, NAWET jesli miales racje - mogles sie wyrazic bardziej
    > subtelnie.

    Jak sobie wyobraższ subtelność w wykonaniu niewychowanego i przytepawego
    kmiotka? Nie wymagasz zbyt wiele??

    --
    Pozdr
    Leszek

  • 8. Data: 2005-11-22 14:07:02
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Leszek" <l...@h...fm> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Yawn" <y...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Jak sobie wyobraższ subtelność w wykonaniu niewychowanego i przytepawego
    > kmiotka? Nie wymagasz zbyt wiele??

    niewychowanym kmiotem to ty jestes co widac przy KAZDEJ twojej wypoiwiedzi,
    po z atym masz jakas manie
    odnosnie inteligencji, czyzby lekarze cos stwierdzili ?

    p.

  • 9. Data: 2005-11-22 17:20:17
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Leszek" <l...@h...fm> napisał w wiadomości

    > Jak sobie wyobraższ subtelność w wykonaniu niewychowanego i przytepawego
    > kmiotka?

    Nie wyobrazam sobie. Totez jestes tak subtelny jak kloc drewna.

    PS Przestan mówic do siebie, zdradzasz tylko swa paranoje.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 10. Data: 2005-11-22 19:41:20
    Od: "Leszek" <l...@h...fm>

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > PS Przestan mówic do siebie, zdradzasz tylko swa paranoje.

    A ciebie co tu przygnało? Przecież nie zamiłowanie do tematyki okołoprawniczej.