  • Data: 2016-04-29 15:32:30
    Temat: Re: Bełkot prawny cd
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-04-29 o 15:25, t-1 pisze:

    > O konsultacje społeczne podwyżki opłat za śmieci?

    Raczej konsekwencje niezłożenia oświadczenia o ilości osób w gospodarstwie.

    Samo pismo zawiera co prawda mało informacji, ale w tym zakresie, w
    jakim informacje zawiera (*) - jest bardzo proste i zrozumiałe. Znów
    wyszedłbym na hejtera, gdybym napisał, że Kris dostał pismo na poziomie
    szkoły podstawowej (średniej, jeśli chciałby również zobaczyć co się
    kryje w cytowanych w piśmie ustawach), i nie rozumie prostych rzeczy.
    Dziwnym trafem niektórzy uważają, że ta grupa to grupa polonistyczna, a
    nie prawna...

    (*) 1. Będzie ustalana opłata
    2. Adresat może się wypowiedzieć
    3. Szczegóły w aktach w urzędzie.